۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

گزارش تصویری خاکسپاری شبانه شهید هاله سحابی

اين تصاوير با دشواری زياد و در شرايطی که محوطه تحت کنترل صدها نيروی امنيتی قرار داشت و فضا نيز کاملا تاريک بود، گرفته شده است و از اين رو عکس گرفتن با کيفيت و کادر بهتر از اين در چنان شرايطی ممکن نبود.
خبرنگاران سبز/جامعه:
عکس‌های زير مربوط به مراسم خاکسپاری مظلومانه شهید هاله سحابی در بهشت فاطميه لواسان و در کنار مزار پدرش است.

اين تصاوير با دشواری زياد و در شرايطی که محوطه تحت کنترل صدها نيروی امنيتی قرار داشت و فضا نيز کاملا تاريک بود، گرفته شده است و از اين رو عکس گرفتن با کيفيت و کادر بهتر از اين در چنان شرايطی ممکن نبود.

آخرين تصوير، لحظات پس از خاکسپاری هاله سحابی را نشان می‌دهد که همراهان آخرين لحظه‌های او، به دور مزارش شمع گذاشته‌اند و روی مزار وی پرچم ايران را کشيده‌اند که سایت کلمه آن را منتشر کرده است.






۲ نظر:

  1. تا ملت ایران در هذیان و حالت بین خواب و اغما هست و تصمیم از اتحاد با هم در یک زمان نمی گیرد این درنده ها بچه های مردم را خواهند درید ....... ............به ملتی فقط در نیمه بیداری و خواب میشو د نشان داد که قاتلین ازاد ادم میکشند و مقتولین بی دفاع در برابر چشم به ظاهر بیدار مردم میمیرند ........ باید هر چه سریعتراز راه وسائل ارتباط جمعی ایرانی که در رابطه با تلویزیون ها و رادیوهای دنیا هستند فریاد خواهی جمعی بزرگی تشکیل داد به و سیله همه کسانی که دسترسی به این امکانا ت دارند ...... صدای امریکا یکی ازاین کلیدهای بسیار قدرتمند است که بد بختانه در نهایت بی طرفی و خون سردی خبرهای این قتل هارا به بوسیله گوینده های بی تفاوت و نالایق که ذره ای حس انسانی و مسئو لیت در برابر ارزش تاثیر حرفه شان در گفتارها ندارند منعکس می کند ........این ها ها میتوانند ضربه کاری بزنند وبرای همه زندانی های کمنام که هیچکس به فکرشان و یا دشان نیست و در وطن خودشان مثل اسرای جنگی به گروگان گرفته .اگر از جنا یتکارهای دولت هم گروگان کرفته شو د و چشم در مقابل چشم پا به پا با این ادم کشها معامله شودو تنبیه شوند انوقت مثل گرگی که گلوله اتش به مغزش بخورد عقب نشینی خواهند ..دنیا ملت و مرم ایران را خوب میشناسد که با ان چنین روشی را معا معله میکند ..........صبرو انتظار. تحمل. بیگانه پرستی .و بعد با غمی بیپایان و جبران ناپذیر امارگیرهای شهدای این مغولهای درنده .

    پاسخحذف
  2. هاله یک روزهم نتوانست بدون عزت زندگی کند
    هیهات من الذلة

    پاسخحذف