۱۳۹۰ خرداد ۱۷, سه‌شنبه

ادامه کینه‌های خامنه‌ای؛ حذف میرحسین موسوی از شورای عالی انقلاب فرهنگی

علی خامنه ای طی حکمی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای دوره‌ ای جديد منصوب کرده است که بر اساس اين حکم، ميرحسين موسوی رئيس جمهور واقعی ملت سرافراز ايران و ايرج فاضل از حذف شدگان اين دوره هستند و احمد جنتی و حسن حبيبی نيز به عنوان عضو افتخاری اين شورا معرفی شده اند.
خبرنگاران سبز/نقد و نظر/ وحید زادقی: 
اصل ۱۰۹ قانون اساسی صفات و شرايط رهبری اينگونه پيشبينی کرده است:
صلاحيت علمی لازم برای افتاء در ابواب مختلف فقه: که با توجه به گفته بزرگان حوزه علميه و مراجع مستقل، علی خامنه ای فاقد اين شرط است چرا که ايشان پس از رهبری يک شبه به در[ه آيت اللهی رسيدند و وی هرگز مرجع تقليد نبوده است.

شرط بعدی عدالت و تقوای لازم برای رهبری امت اسلام پيشبينی شده است که با توجه به حمايت علی خامنه‌ای از کودتای انتخاباتی و چشم پوشی از دزديده شدن ميليون‌ها رای، دستور برای بازداشت، سرکوب، اعدام و کشتار معترضين وی از درجه عدالت و تقوا نيز خارج شده است.

شرط سوم: بينش صحيح سياسی و اجتماعی، تدبير، شجاعت، مديريت و قدرت کافی برای رهبری است:  که ايشان نشان داده‌اند در تشخصيص و تصميم گيری کلان فاقد شجاعت لازم می باشد چرا که هر فردی که برخلاف نظر وی بگويد دشمن و مستوجب عقاب خواهد بود.

علی خامنه ای پس از پايمال کردن حق مسلم ميرحسين موسوی برای در دست گرفتن دولت با آن پشتوانه بی نظير آرای مردم، برای به کرسی نشاندن تصميم خود دستور بازداشت تمامی مشاورين و اطرافيان ميرحسين موسوی را صادر، رای دهندگان به وی را زندانی، اعدام و به قتل رساند. تا نوبت به شخص میرحسین رسید. اول دستور به بازداشت وی آنهم بطور مخفيانه داد سپس آخرين سمت حکومتی وی يعنی عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را از او گرفت و دستور حذف وی را پس از بیست سال صادر کرد تا همچنان نشان دهد فردی فاقد اخلاق، عدالت، و بينش سياسی است.

علی خامنه‌ای طی نامه‌ای در راستای اختيارات ناپايان و ديکتاتورگونه خود، طی حکمی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای دوره‌ ای جديد منصوب کرده است که بر اساس اين حکم، ميرحسين موسوی رئيس جمهور واقعی ملت سرافراز ايران و ايرج فاضل از حذف شدگان اين دوره هستند و احمد جنتی و حسن حبيبی نيز به عنوان عضو افتخاری اين شورا معرفی شده اند .

گفتنی است حضور مير حسين موسوی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، عملا از فردای انتخابات رياست جمهوری سال ٨٨ و هجمه های همه جانبه حکومت و نهادهای فراقانونی، محدود شده بود.

اما دکتر ايرج فاضل، وزير بهداشت و درمان دولت هاشمی رفسنجانی نيز، که از حذف شده ها توسط رهبری است، همان مقامی است که سال ٨٨ و بعد از انتشار نامه ای انتقادی پيرامون عملکرد دولت، توسط محمود احمدی نژاد از رياست فرهنگستان علوم پزشکی کنار گذاشته شد.

محمدرضا عارف، معاون اول محمد خاتمی، کماکمان در ترکيب اين شورا حضور دارد.

متن حکم علی خامنه ای به شرح زير است:

با توجه به پايان يافتن دوره‌ مسئوليت اعضای کنونی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شخصيت‌های حقوقی و حقيقی زير بعنوان اعضای اصلی برای دوره‌ی جديد آن شورا و احمد جنتی و جناب آقای دکتر حسن حبيبی بعنوان اعضای افتخاری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می گردند:

شخصيت‌های حقوقی: رؤسای محترم سه قوه، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم تحقيقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، ورزش و امور جوانان، معاون علمی و فناوری رئيس جمهور، رؤسای سازمان صدا و سيما، سازمان تبليغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهاد نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه‌ها، جهاد دانشگاهی، شورای فرهنگی اجتماعی زنان، دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای کميسيون‌های فرهنگی، آموزش و تحقيقات، بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی.

شخصيت‌های حقيقی، حجج اسلام و آقايان: دکتر احمد احمدی، عليرضا اعرافی، حميد پارسانيا، دکتر غلامعلی حداد عادل، دکتر رضا داوری، حسن رحيم پور، دکتر علی شريعتمداری، علی اکبر صادقی رشاد، سیّدعليرضا صدر حسينی، دکتر محمّدرضا عارف، محسن قمی، دکتر محمّدعلی کی نژاد، دکتر منصور کبکانيان، دکتر حسين کچوئيان، دکتر مهدی گلشنی، دکتر علی لاريجانی، محمود محمّدی عراقی، دکتر محمدرضا مخبر، دکتر صادق واعظ‌ زاده و دکتر علی اکبر ولايتی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر