۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

خانواده آسیب دیدگان پس از انتخابات: در آستانه ۲۲خرداد؛برای رسیدن به خواسته های برحق مان گام برداریم

اینک که در آستانه سالروز خلق حماسه مردمی ونادیده گرفتن حق مسلم مردم هستیم بر خود میدانیم تا بار دیگر بر همبستگی و ادامه راه تمام جانباختگان خود پافشاری کرده واز تمام ملت شریف وغیور ایران عزیز مصرانه درخواست داریم که در راه اهداف خود برای داشتن ایرانی آباد وآزاد وبدور از هرگونه جناح بندی در یک صف ایستاده وبا یکدیگر بیش از پیش متحد شده تا بتوانیم به خواسته های به حق خویش که همانا برقراری صلح وامنیت، آزادی تمام زندانیان سیاسی، پیگیری ومحاکمه عادلانه عاملین کشتار و اعدام فرزندان این آب وخاک و به رسمیت شناختن حق مردم در اداره امور ایران گام برداریم.
خبرنگاران سبز/جامعه/بیانیه ها و مواضع:
در راه اهداف خود برای داشتن ايرانی آباد وآزاد وبدور از هرگونه جناح بندی در يک صف ايستاده وبا يکديگر بيش از پيش متحد شده تا به خواسته های به حق خويش که همانا برقراری صلح وامنيت ، آزادی تمام زندانيان سياسی، پيگيری ومحاکمه عادلانه عاملين کشتار و اعدام فرزندان اين آب وخاک و به رسميت شناختن حق مردم در اداره امور ايران است، گام برداشته شود.

به گزارش جرس، متن اين بيانيه بشرح زير است:

((به نام دادار بی همتا))

بيانيه شماره ۳

جمعی از خانواده شهداء ،آسيب ديدگان وزندانيان سياسی پس از انتخابات۱۳۸۸

ای مالک!دربرابرخدا ودربرابرمردم،انسانی با انصاف باش،ونزديکترين کسانت ودوستان محبوبت را به انصاف داشتن وادار،زيرا اگر انصاف را(نسبت به همه ودرباره همه) رعايت نکنی (به بندگان خدا) ظلم کرده ای.وهرکس به بندگان خدا ظلم کند،خداون –از جانب بندگان خود – با اوطرف خواهد شد.وهر کس خدا با او طرف شود (واو را به محاکمه کشد)،هر دليلی بياورد بی اثر خواهد بود.

هم وطنان گرامی !برادران وخواهران ايمانی!در آستانه سالگرد حماسه وخونيم.ساليان درازی است که خرداد برای ما، پيام آوربيداری وآزدای خواهی وپايداری بوده است.وبالنده ترينش خرداد۸۸ است ،که :در خاطره تاريخی ملت بزرگ وبا فرهنگ ايران زمين جاودانه شد. آوازه خوش اين تحول خواهی خردورزانه وصلح جويانه درگنبدگيتی طنين انداز گرديد. وانظارجهانيان را يک بار ديگر به جوهره فرهنگ والای اين مرز وبوم معطوف کرد.

واين همه ره آورد عشق به کرامت وجودی انسانها وحقوق فردی واجتماعی ايشان وپيشرفت وآبادانی ملک وملت بوده است وخواهد بود. دريغ ودرد که آنها که بايد می ديدند وميدانستند ،نديدند وندانستند.چه با سرمستی از باده نخوت وغرور،چه به اغوای شرارت بارقبيله جهل وخرافه وسحور.غمی نيست.

که روی سخن، نه باايشان است که در همه عرصه های زشتی وپلشتی به انتها رسيده اند، که جان وجام سخن را پيوستگی وپيراستگی، با شماست و مداومت بر حق خواهی وحق طلبی يک صدای همه ما با هم.واستمداد ما از شما که رهرو پيام آوری هستيد که فرموده است:هرکس حق ستم ديده ای را از ستمگری باز ستاند،در بهشت، همنشين من خواهد بود.وچه ستمی بالاتر از نداهای بحقی که به نا حق درخون خفت؟!وجان های پاکی که به تيغ وتير کج انديشان قسی القلبِ زياده خواه ،مصدوم گشت؟!وچه ستمی بد تر ازصداهای در گلومانده بهترين فرزندان رشيد ودلير ميهن در بيغوله هايی بنام زندان . وچه زندانی ؟! نشانی تمام عيار ازبربريت وبدويت؟

در طرف ما شب نيست، چَخماقها در کنار فتيله بی تابند… صبح در دستان ستاره بر پليدترين شب ناقوس پايانی هراس انگيز را به صدا درآورده است. صبح نزديک است،صبح را نزديک کرده ايم.

اينک که در آستانه سالروز خلق حماسه مردمی وناديده گرفتن حق مسلم مردم هستيم بر خود ميدانيم تا بار ديگر بر همبستگی و ادامه راه تمام جانباختگان خود پافشاری کرده واز تمام ملت شريف وغيور ايران عزيز مصرانه درخواست داريم که در راه اهداف خود برای داشتن ايرانی آباد وآزاد وبدور از هرگونه جناح بندی در يک صف ايستاده وبا يکديگر بيش از پيش متحد شده تا بتوانيم به خواسته های به حق خويش که همانا برقراری صلح وامنيت ، آزادی تمام زندانيان سياسی، پيگيری ومحاکمه عادلانه عاملين کشتار و اعدام فرزندان اين آب وخاک و به رسميت شناختن حق مردم در اداره امور ايران گام برداريم.

جمعی از خانواده شهداء،آسيب ديدگان وزندانيان سياسی پس از انتخابات ۱۳۸۸

مورخ خرداد۱۳۹۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر