۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

مسعود باستانی در برابر دیدگان خانواده‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفت

مسعود باستانی تنها به دلیل یک دقیقه بیشتر ملاقات با خانواده اش مورد ضرب و شتم شدید آن هم در برابر دیدگان خانواده‌اش قرار گرفت.
خبرنگاران سبز/حقوق بشر:
مسعود باستانی، روزنامه نگار زندانی که در ۱۴ تيرماه ۱۳۸۸ در جريان وقايع پس از انتخابات رياست جمهوری دستگير شده بود، امروز در سالن ملاقات و به هنگام ملاقات با همسر و مادرش، در برابر چشم آنان مورد ضرب و شتم ماموران مستقر در زندان قرار گرفت.

بر اساس خبرهای رسيده به کلمه، صبح امروز پنجشنبه، که زمان ملاقات زندانيان رجايی شهر با خانواده‌هايشان است، در اواخر زمان ملاقات فقط به دليل اينکه مسعود باستانی يک دقيقه بعد از پايان زمان ملاقات مشغول خداحافظی با مادرش بود، مورد حمله ماموران زندان رجايی‌شهر قرار گرفت و ماموران او را هل دادند و سرش را به ديوار کوبيدند.

اين اقدام موجب نگرانی شديد خانواده وی و ديگر خانواده‌های زندانيان سياسی اين زندان شد به طوری که مادر باستانی در سالن ملاقات بيهوش و مهسا امرآبادی، همسرش، نيز دچار فشار شديد عصبی و افت فشار خون شد.

خانواده‌های زندانيان سياسی رجايی شهر با مشاهده حمله ماموران به باستانی، با کوبيدن پياپی مشت‌های خود به شيشه‌های سالن ملاقات، به اين اتفاق اعتراض کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر