۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

من رییس جمهور ۲۲ خردادم را می‌خواهم


۳ نظر:

  1. من دلم برای رییس جمهور شریف و فهمیده ام خیلی خیلی تنگ شده و شدیدا" هم نگرانشون هستم .
    ولی میدونم فقط با "دلتنگی و نگرانی" هیچی حل نمیشه .
    باید کاری کرد. نه فقط تو " وب " . باید کاری "واقعی" کرد.
    چرا این روزها که باید کاری درست کرد همه به فکر " تعطیلات چند روزه و سفر شمال " هستیم؟؟؟؟
    حیف از " موسوی و کروبی و سحابیها و .... و همه اونایی که زندگیشون رو بخاطر ما به خطر انداختند و زندانی شدند " .

    پاسخحذف
  2. باید خجالت بکشیم چگونه می توانیم تو چشم فرزندان خود نگاه کنیم مرگ یک بار شیون یک بار نهایتش میمیریم با افتخار

    پاسخحذف
  3. رییس جمهورت؟؟؟؟؟
    رییس جمهوری که از خودش عرضه نداشته باشرو رهبر و رییس جمهور نمیخونن!!!!
    موسوی اگه عرضه داشت زندانیش نمیکردن!!!
    بازم بشینید چرندیاته اونوریا که به خون ایران و ایرانی تشنن گوش بدید بعد برید بیفتید به جون هم به ریش من و تو بخندن.بعدشم میدونی چی میشه؟؟؟؟؟؟
    بسیجی مسیجی و نیروی انتظامی رو ول کن این مهمه ایرانی ایرانیرو میزنه میکشه!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف