۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

با تهیه لیستی جداگانه، احمدی نژاد کمیته سه نفره اصولگرایان را دور زد

برخی از اطرافيان رئيس جمهور ليست انتخاباتی خود برای شهرستان‌ها و استان‌ها را بدون هماهنگی با اصولگرايان ارسال کرده‌اند بنابراين حضور وی نمی‌تواند در وحدت بين اصولگرايان تاثيرگذار باشد.
خبرنگاران سبز/سياست:
چندی است که از گوشه و کنار اخبار نيات دولت برای در دست گرفتن کرسی های مجلس بعدی به گوش می رسد. در این میان  نام چند نفر نيز توسط رسانه‌های اصولگرايان منتشر شده است که «دکتر غلامرضا کاتب»، عضو هيئت مديره پست بانک ايران از شهرستان گرمسار، یکی از آن‌هاست.

اما گويا با بالاگرفتن اختلافات بين اصولگرايان حامی رهبری با تيم دولت که با نام اصولگرايان در راس رياست دولت قرار گرفته اند، رئيس دولت کودتا با همفکری رحيم مشايی قيد حضور در حزب اصولگرايان را زده است و با انتخاب ليست نمايندگان مطلوب خود بطور جداگانه، کميته سه نفره اصولگرايان که چندی قبل برای هماهنگی در انتخابات مجلس بعدی انتخاب شده بودند، را دور زده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين گفت که برخی از اطرافيان رئيس‌جمهور ليست انتخاباتی خود برای شهرستان‌ها و استان‌ها را بدون هماهنگی با اصولگرايان ارسال کرده‌اند.

محسن يحيوی، نماينده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره روند مذاکرات وحدت بين اصولگرايان، بيان داشت: محدوده وحدت بين اصولگرايان در چارچوب اصولگرايان خارج از اطرافيان رئيس جمهور خواهد بود، برای اينکه آنها به طور مستقل عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اينکه حضور رئيس جمهور اگر پايبند به تصميمات جمع بود قطعا موثر بود و تلقی به دخالت نمی‌شد، گفت: آنچه تاکنون به آن عمل شده نشان دهنده عدم پايبندی وی به کميته سه نفره اصولگرايان است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين اضافه کرد: برخی از اطرافيان رئيس جمهور ليست انتخاباتی خود برای شهرستان‌ها و استان‌ها را بدون هماهنگی با اصولگرايان ارسال کرده‌اند بنابراين حضور وی نمی‌تواند در وحدت بين اصولگرايان تاثيرگذار باشد.

وی تصريح کرد: با بررسی‌های بسياری که انجام شده، فسادهای مالی و رانت‌‌خواری‌های بسياری انجام شده و علی رغم اينکه دولت احمدی‌نژاد پرچمدار مبارزه با رانت‌خواری بود برخی از اطرافيان منحرف وی رانت‌خوار هستند.

اين نماينده اسبق مجلس با اشاره به اينکه وقتی شاهد هستيم خانمی وابسته به جريان انحرافی مجوز احداث هزار مجتمع رفاهی را کسب می‌کند در حالی که کسب احداث يکی از آن مجتمع‌ها برای فردی عادی بسيار سخت است، گفت: همه اين امتياز دادن‌ها و به کارگيری نفوذ در راستای انتخابات مجلس نهم است.

اين اقدام احمدی نژاد در حالی انجام می شود که طی يک ماه گذشته رسانه های اصولگرايان و نمايندگان مجلس برای مبرا دانستن خود از حمايت قاطع از رئيس  دولات کودتا سعی کرده اند تا احمدی نژاد را از دايره اصولگرايان خارج کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر