۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

و خدایی که همین نزدیکی است/ سالروز زنجیره انسانی حامیان میرحسین موسوی

هموطن اين ها رو گفتيم تا يادآوری بشود برای همه امان که دشمن از با هم بودن امان می ترسد. می شود اکنون که رهبرانمان در حصر هستند، زينب وار فرياد حق خواهی جنبش سبزامان را سر دهيم و حسين وار خيمه و کاخ پوشالی اشان را به سخره بگيريم.
 خبرنگاران سبز:
 ۱۸ خرداد ۸۸، دقيق بگويم ۷۳۰ روز پيش در چنين روزی بود که من و تو به عنوان حاميان ميرحسين موسوی، زنجيره های انسانی در تهران و چندين شهر ديگر به حمايت از آخرين نخست وزير کشور تشکيل داديم تا بيشماری امان را به رخ بدخواهان و سياه بختان روزگار بکشانيم.

سرتاسر تهران را با زنجيره انسانی خود در طول خيابان ۲۵ کليومتری وليعصر، طولانی ترين خيابان خاورميانه، سبز کرديم ابتدای اين زنجيره ميدان راه آهن در جنوب تهران و انتهای آن ميدان تجريش در منطقه شميرانات در شمال تهران بود. يادت که هست « سهراب » نيز بود.« ندا، ترانه، امير،محسن،محمد و و و ......... ».

بی رنگ بوديم، سبزمان کرد، سبز همانند خودش، بی ريا و مقاوم. حمايت اش کرديم همراهی امان کرد. شهيد داديم، شهيد داد، زندانی شديم، بازداشت شد.

آنروز ما ميليونی در خيابان های تهران و شهرستان های ديگر، سبز شديم، کانديدای کودتايشان در همان روز در مصلا به گفته خودشان صد تا دويست هزار نفر بودند. اين حضور و احساس مسئوليت من و تو را ديدند، به کودتايشان مصمم شدند چرا که می دانستند، ميرحسين مرد روزهای سخت است و در طول دوران مسئولیت اش به علی خامنه ای نیز باج نداده بود. نیک می دانستند میرحسین قرار نيست در برابر دزدی، بی عدالتی، دخالت، يکه تازی، بلندپروازی ، خودی و ناخودی گری و فصل الخطاب گویی چشمان را بسته و زبانش را بهم بدوزد.

يادت هست، تمام شهر به فردی که اخلاق را در مناظرات باخته بود و هاله نور را در خود ديده بود می گفتند «  دروغگو » ؟ يادت هست با هم شعار داديم « دروغگو دروغگو ۶۳ درصدت کو ؟ ما که نگفتيم جعفر سبحانی بزرگترين روحانی محقق تاريخ اسلام که در اتاق خانه آيت الله جوادی آملی شاهد " هاله نور" احمدی نژاد بود، می گفت  که او: " دروغگويی ماکياوليست است ".

يادت هست روزنامه کيهان يک روز بعد از زنجيره ميليونی حاميان میرحسین موسوی چه گفت و چه ناشيانه پروژه کودتا را لو داد. او از جمعيت بيشمار ما ترسيد و از بيم از دست دادن قدرت اشان اينگونه گفت : " اصلاح‌طلبان پس از يک دوره فعل و انفعالات پر ماجرای سياسی که نهايتاً به اتفاق نه چندان محکم و بلکه از سر اکراه آنها روی ميرحسين موسوی انجاميد،در اين بين برخی تحليل‌های رايج در ميان اصلاح‌طلبان حاکی از آن است که انجام اقدامات تندروانه، به شکل اغتشاش و آشوب، در هر حال به نفع آنها تمام خواهد شد! چرا که اگر نظام با اقدامات آنها برخورد کند، آن وقت می‌توانند به مظلوم‌نمايی بپردازند و اگر برخورد نکند، تمام شهر را به آشوب و درگيری خواهند کشيد." 

اين گفته ها يعنی افشای ناشيانه آنچه قرار است انجام پذيرد. تو خود می دانستی محبوبيت ميرحسين موسوی در بين نسل قديم و نسل جوان، در بين خانواده های شهدا و جانبازان و نيروهای نظامی کشور بالاست حتی قشر محجبه و چادرپوش نيز به ميرحسين موسوی دل داده بودند تا وی وضعيت اسفبار کشور را با حمايت مردمی سروسامان دهد.

يادت هست چه ميگفتيم :  "اگر تقلب نشه موسوی اول می‌شه" و"تقلبم اگر بشه موسوی اول می‌شه" ، "مدعی عدالت،خجالت خجالت"، "رای ما يک کلام، نخست وزير امام"، "موسوی موسوی حمايتت می کنيم"، "احمدی کم می‌آره ناموس وسط می‌آره"، "يا حسين ميرحسين"، "موسوی با ۳۰ ميليون، رييس‌جمهور ايرون" و "محمود زور نزن، مصلی پر نمی‌شه"

هموطن اين ها رو گفتيم تا يادآوری بشود برای همه امان که دشمن از با هم بودن امان می ترسد. می شود اکنون که رهبرانمان در حصر هستند، زينب وار فرياد حق خواهی جنبش سبزامان را سر دهيم و حسين وار خيمه و کاخ پوشالی اشان را به سخره بگيريم.

اگر ديروز خلاف نظر خيلی ها ميگفتيم هموطن : رای تو سرنوشت ساز است، امروز نيز حضور در خرداد پر حادثه فردايت را خواهد ساخت. باورش کن .




















هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر