۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

سید حسن نصرالله؛ آری این ایران من نیست جمهوری اسلامیست که بی شرمانه می تازد

پس از دشمنی مقامات جمهوری اسلامی با آيين و آداب و رسوم ايران سيد حسن نصرالله نيز خود را وارد اين ميدان تحريفی نظام اسلامی شد. در بخشی از سخنان ناپحته و مداخله جويانه دبيرکل حزب الله آمده است : کشور ايران نامش جمهوری اسلامی است و ولايت فقيه ستون اصلی نظام اسلامی ايران است حکومت در ايران، حکومت فردی و استبدادی نيست، بلکه دموکراتيک است و همه تحت نظارت قرار دارند و حتی ولی فقيه به عنوان بالاترين مقام تحت نظارت مجلس خبرگان قرار دارد
خبرنگاران سبز/سیاست/نقد و نظر:
با آشتی ملی بين دو گروه مخالف در فلسطين و برقراری ارتباط و به رسميت شناخته شدن کشور فلسطين توسط اسرائيل، تنها حامی نظام ديکتاتوری جمهوری اسلامی در منطقه حزب الله لبنان با رهبری سيد حسن نصرالله است که با دلارهای به حرام درآمده از بيت المال کشور ثروتمند ايران ارتزاق حيات می کند. سيد حسن نصرالله شايد تا قبل از انتخابات رياست جمهوری و دخالت مستقيم اش در اعزام نيروی به ايران برای کمک به سرکوب معترضين تقلب در انتخابات، يک چهره موجه و انقلابی در اذهان ايرانيان بود اما اکنون وی به واقع به يکی از چهره های منفور قاطبه مردم کشورمان تبديل شده است.

کسانيکه در خيابان های تهران در تظاهرات بودند، اين گفته ما را تاکيد می کنند که سربازان عرب زبان قطار قطار در ميادين کشور به صف می شدند و باطون و اسلحه به دست به جنگ جوانان کشورمان می آمدند . اگر نديده بوديم خودمان هرگز سخن به زبان نمی آورديم. همان کاری که جمهوری اسلامی در سوريه انجام می دهد و با اعزام نيروی سپاه قدس به سوريه، به ديکتاتوری بشار اسد پسر، برای سرکوب مردم طالب دموکراسی کمک می کند، همان کار را نيروهای لبنانی بر ايرانيان حلال دانستند. اين نفرت عمومی يقينن پيش خواهد آمد.

در اين چند ماه از آغاز اعتراضات در سوريه، تصاوير و ويديوهايی در اينترنت منتشر شد که معترضين سوری برای نشان دادن انزجار خود از سياست های مداخله جويانه جمهوری اسلامی و ارسال نيرو به سوريه، پرچم فعلی کشورمان را به آتش کشيدند. اگر ديروز ما شعار نه غزه نه لبنان را سر داديم و خواستار عدم مداخله حزب الله لبنان، چين و روسيه در مسائل داخلی و استقلال کشورمان شديم، امروز مردم سوريه نيز بشار اسد را خائن به کشورشان و سران جمهوری اسلامی را دشمن خود می نامند .

سید حسن نصرالله با اظهار نظرهای خود در سخنرانی های ويديويی که در محيط باز برای حاميان حزب الله پخش شد، به تنها حامی علی خامنه ای و جمهوری اسلامی برای مشروعيت بخشيدن به نظام اسلامی ، تبديل شده است. سيد حسن نصرالله که گويی دوست ندارد از واقعيات بگويد، با چشمانی بسته در سخنرانی که به مناسبت بيست و دومين سالگرد فوت آيت الله خمينی در بيروت برگزار شده بود، از رهبری علی خامنه ای به عنوان نايب امام زمان دفاع کرده است.

پس از دشمنی مقامات جمهوری اسلامی با تاریخ، آيين، آداب و رسوم ايران ، سيد حسن نصرالله نيز خود را وارد اين ميدان تحريفی نظام اسلامی کرد. در بخشی از سخنان ناپحته و مداخله جويانه دبيرکل حزب الله آمده است : کشور ايران نامش جمهوری اسلامی است و ولايت فقيه ستون اصلی نظام اسلامی ايران است حکومت در ايران، حکومت فردی و استبدادی نيست، بلکه دموکراتيک است و همه تحت نظارت قرار دارند و حتی ولی فقيه به عنوان بالاترين مقام تحت نظارت مجلس خبرگان قرار دارد

سيد حسن نصرالله به بهانه مشروعيت بخشی به نظام ديکتاتوری جمهوری اسلامی در حالی سخنوری کرده است که هنوز به سومين شب از شهادت رسيدن هاله سحابی که بواقع داغ تازه ای بر دل مردم ايران نشاند، نرسيده است.

بايد به ديبرکل حزب الله لبنان گفت : آری سيد ؛ اين کشور من ايران نيست اين نظام ديکتاتوری اسلاميست نظامی که با کودتا از روز اول تمامی رقبايش را از ميدان به در کرد و به اسم اسلام، تمامی باورها و عقايد مردم را ويران کرد، سپاهيان چکمه پوشش همچون آدم فروشان ابوبکر، نامحرم را مظلومانه در نبود پدر مورد ضرب و شتم قرار می دهند و با فشار شبانه به خاک می سپارند. آری اين ايران من نيست ايران من انسان هايی با شرف و دلسوز و با غيرت دارد. بزرگان و حاکمان ايران من در روز عاشورا همچون لشکر يزيد خونی نريختند، انسان های ايران من به واقع اسنان بوده اند و ایمان اشان را برای دلار های حرام نفروخته اند.

آری در کشور من به فردی که ادعای خدايی کند و حرف خود را فصل الخطاب قرار دهد، مشرک و تبعيت از او را شرک و گناه نابخشودگی می داند.

وحید زادقی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر