۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

حامیان احمدی‌نژاد: مبالغ هنگفت پرداخت به لباس شخصی‌های دانشجونما

پست خالی استانداری فارس و منابع مالی ناشی از آن، مدتی است که باعث درگیری‌های خیابانی طرفداران احمدی‌نژاد و طرفداران خامنه‌ای شده است. رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد می‌گویند این عده ناچیز تا کنون مبالغ هنگفتی را از بیت‌المال دریافت نموده‌اند که با بروز اختلافات جدید این گروه‌ها با دولت احمدی‌نژاد، این دریافت‌ها قطع شده است.
 خبرنگاران سبز/ اقتصاد:


یک سایت حامی احمدی‌نژاد، لباس شخصی‌های حامی خامنه‌ای را کم تعداد و نامتجانس خواند. به گفته هفت صبح، لباس‌شخصی‌هایی که تحت عنوان «تشکل دانشجویی» فعالیت می‌کنند،  «هزينه های هنگفتی را برای برگزاری نشست های دانشجويی با جمعيت اندک دريافت می کردند»

به گفته این منبع  این لباس شخصی‌ها که «طيفی غير متجانس را تشکيل می دهند امروز بنا بر مصلحت همصدا شده و شعار سر می‌دهند.» از دیدگاه هفت صبح، دلیل اعتراض لباس شخصی‌های خامنه‌ای به احمدی‌نژاد این است که «سهم آنها از قدرت به هيچ انگاشته شده و معلوم نيست اگر در تقسيم قدرت سهمی می گرفتند،چه مواضعی داشتند» این سایت حامی دولت در ادامه قول داده تا به زودی جزئیاتی از منافع قطع شده یا در شرف قطع لباس شخصی‌ها را افشا کند.

گفتنی است پست خالی استانداری فارس و منابع مالی ناشی از آن، مدتی است که باعث درگیری‌های خیابانی طرفداران احمدی‌نژاد و طرفداران خامنه‌ای شده است. گروه اخیر که به تازگی مانند چماقداران تهران خود را «دانشجو» می‌نامد، قصد دارد تا استانداری فارس را از کنترل احمدی‌نژاد خارج کند. این گروه از تلفیق جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی تشکیل شده که مجموع هواداران هر دو طیف را عده ناچیزی را تشکیل می‌دهند. بنا به اعتراف رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد این عده ناچیز تا کنون مبالغ هنگفتی را از بیت‌المال  دریافت نموده‌اند که با بروز اختلافات جدید این گروه‌ها با دولت احمدی‌نژاد، این دریافت‌ها قطع شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر