۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

زمینه‌سازی برای ادامه کودتا:«مطمئن باشید احمدی‌نژاد در سال۹۲، ۳۴ ميليون رای را خواهد آورد.»

تریبون اسفندیار رحیم‌مشایی از شرکت احتمالی محموداحمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ خبر داده است. این رسانه خبری حتی میزان آرای وی را نیز پیش بینی کرده است. « مطمئن باشيد که ۳۴ ميليون رای را خواهد آورد»   
  خبرنگاران سبز/ سیاست:
یک سایت وابسته به رحیم‌مشایی ناخواسته و نادانسته پرده از نقشه شوم باند وی برای ادامه حاکمیت بر دولت برداشت. این منبع اعلام کرد:«آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ برای مردم ناشناخته بود و توانست با ۵ ميليون رای هاشمی را کنار بزند وليکن در سال ۸۸ که مردم بهتر ايشان را شناختند ۲۴ ميليون رای آورد . اگر در سال ۹۲ امکان شرکت وی در انتخابات ميسر شود و شما هم از ايشان طرفداری نکنيد - مطمئن باشيد که ۳۴ ميليون رای را خواهد آورد.»


  گفتنی است چندی پیش احمد جنتی دبیر شورای نگهبان اعلام کرده بود که تا او زنده است اجازه نخواهد داد تا صلاحیت رحیم‌مشایی برای شرکت در انتخابات تائید شود. متقابلا مشایی نیز گفته بود که تا دوسال دیگر جنتی زنده نیست که بخواهد صلاحیت کسی را رد یا تائید کند.

اما این درگیری‌ها ظاهرا باعث شده تا طرفداران احمدی‌نژاد به فکر تغییر قانون اساسی برای ادامه غصب دولت توسط وی افتاده و حتی تعداد آرای وی را نیز در انتخابات دو سال دیگر پیش‌بینی کنند. بر اساس قانون اساسی فعلی، هیچ‌کس نمی‌تواند برای بیش از دو دوره متوالی ریاست دولت را برعهده داشته باشد.

سایت اینترنتی هفت صبح که به عنوان تریبون اسفندیار رحیم‌مشایی شناخته می‌شود در پاسخ به سخنان مصباح‌یزدی در خصوص حمایت دوسال پیش وی از کودتا و عدم حمایت کنونی از وی گفته است:«شما هم اگر با اصلاح طلبان وارد چالش شديد، نه بخاطر حب احمدی نژاد بود بلکه بخاطر بغض شما از اصلاح طلبان بود . چون می دانستيد که شخصيتی که بتواند آنها را شکست دهد را در چنته نداريد . همانگونه در سال ۸۴ شما و تمامی حاميان شما از آقای لاريجانی معروف حمايت کردند وليکن نتيجه چه شد . در ثانی حمايت شما از آقای احمدی نژاد باعث ريزش آرای وی شد نه افزايش آرای ايشان منتها آرای احمدی نژاد آنقدر بالا بود که اين ريزش ها اثری در برتری آرا نداشت.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر