۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

انتقاد شدید از صدا و سیما و ترویج دروغ در بین مسئولین نظام در مراسم سالگرد 15خرداد در قم

کسی که خود را انقلابی بداند و در کارهای انقلابی هم مشارکت بکند، اما دروغ بگويد، يا اين که در مراسم های مذهبی حضور پيدا کند اما مدام غيبت و بدگويی اين و آن را انجام دهد، انقلابی گری او فايده ای ندارد و حتی به انقلاب ضربه می زند.وی ادامه داد: نظام ما از هر جهت که پيشرفت کرده باشد، از نظر اخلاق پيشرفتی نکرده است.
خبرنگاران سبز/ سياست/از دیگر رسانه ها:
 مراسم سالگرد ۱۵خرداد که هر ساله در قم برگزار می شود،امسال با سخنرانی پرحاشيه ای روبرو شد. رضا استادی امام جمعه قم  اين اين مراسم از اين که صدا و سيما به سالپرد اين روز بی توجهی کرده است، انتقاد کرد اين انتقاد امام جمعه قم درحالی است که هرساله رسانه حکومتی که به تريبون رسمی روحانيون افراطی حامی نظام تبديل شده است، با همکاری سازمان تبليغات اسلامی يک روز قبل از سالروز فوت آيت الله خمينی تا نيمه شب ۱۵ خرداد، با پخش برنامه های تکراری،چهره کشور را به عزای عمومی تبديل ميکنند که مردم نيز برخلاف خواسته آنان از اين چند روز تعطيلی به بهترين نحو ممکن استفاده ميکنند.

در اين مراسم همچنين شعارهايی برعليه دولت کودتا توسط حاميان رهبری سرداده شد که در همين زمان احمد شمس مدير تبليغات حرم حضرت معصومه(س) به صورت مکرر تأکيد می کرد که دوربين های صدا و سيما هر کجا هستند اين تصاوير را به خوبی نشان دهند.

همچنين رضا استادی امام جمعه قم در ادامه با انتقاد از مسئولين نظام که ادعای مسلمانی و انقلابی بودن دارند گفت: کسی که خود را انقلابی بداند و در کارهای انقلابی هم مشارکت بکند، اما دروغ بگويد، يا اين که در مراسم های مذهبی حضور پيدا کند اما مدام غيبت و بدگويی اين و آن را انجام دهد، انقلابی گری او فايده ای ندارد و حتی به انقلاب ضربه می زند.وی ادامه داد: نظام ما از هر جهت که پيشرفت کرده باشد، از نظر اخلاق پيشرفتی نکرده است.

وی تصريح کرد: اين که مردم ما وقتی ببينند، مسئول يا مسئولانی راه شان را کج کرده اند، در مقابلش موضع می گيرند و اعلام می کنند که ما زاويه گرفتن از رهبری را قبول نداريم، خيلی ارزشمند است.

انتقادات امام جمعه قم درشرايطی حائز اهميت می شود که، از رهبری نظام اسلامی، نمايندگان مجلس، رئيس جمهور و وزرايش، سرداران نظامی و روحانيون افراطی از پس از کودتای انتخاباتی با شيوه ای کثيف دست به تخريب مخالفين و منتقدين نظام زده اند و رسانه ملی به تريبون دروغ پراکنی به بزرگترين تريبون اقتدارگرايان تبديل شده است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر