۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

از کشیدن حجاب از سر عروس طالقانی تا فحاشی لباس شخصی ها در مراسم ختم و قرآن خوانی

هتاکی ها به سرکار خانم امانی ( عروس پروين طالقانی ) تا حدی شديد و تاسف بار بوده است که مامورين لباس شخصی چادر و روسری از سر ايشان کشيده و شروع به فحاشی و ضرب و شتم ايشان نموده اند.
خبرنگاران سبز/سیاست: 
در مقابل مسجد حجت ابن الحسن در خيابان سهروردی شمالی تهران محل برگزاری مراسم ختم سحابی ها، نيروهای حکومتی ايران به شدت با خانم امانی ( عروس پروين طالقانی ) برخورد کرده و به وی تعرض نموده اند. شدت برخورد با ايشان به حدی بوده است که مامورين لباس شخصی چادر از سر ايشان کشيده و نسبت به خود و خانواده ايشان فحاشی نموده اند.

اين دومين باری است که نيروهای لباس شخصی پرمدعای نظام جمهوری اسلامی در اذهان عمومی برای بی آبرو کردن يک خانم حجاب از سر او می کشند تا به نوعی عقده گشايی کنند . پيشتر در نماز جمعه ۲۶ تير هاشمی رفسنجانی نيز نيروهای لباس شخصی در حوالی حافظ به وليعصر، حجاب را از سر شادی صدر کشيده بودند و با کشان کشان او را سوار بر ماشين کرده بودند.

به گزارش تحول سبز، روز گذشته در مقابل مسجد حجت ابن الحسن واقع در خيابان سهروردی شمالی با تمامی شرکت کنندگان برخورد شده و برخی نيز مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار گرفتند.

بر اساس گزارش رسيده سرکار خانم امانی ( عروس پروين طالقانی ) به شدت مورد هجوم و هتاکی مامورين امنيتی و لباس شخصی قرار گرفته است. خانم امانی که به جهت حضور در مراسم مهندس عزت الله سحابی و شهيد هاله سحابی در محل مسجد حجت ابن الحسن واقع در خيابان سهروردی شمالی حاضر شده بود با برخورد بسيار زشت و فحاشی های بسيار تند و رکيک از سوی مامورين امنيتی و لباس شخصی مواجه شده است.

۲ نظر:

  1. ميدونم يك بخش خبر خيلي مهم بود. ولي نبايد ٤ بار تكرار مي شد. ولي در اخر خوب بود.

    پاسخحذف
  2. آنها کشف حجاب میکنند، مگر نه؟

    پاسخحذف