۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

آخرین وضعیت جسمانی مسعود باستانی : خطر رفع شده است اما کماکان سرگیجه وجود دارد

در پی مشورت خانواده وی با پزشک مربوطه، دکتر معالج ايشان اين اطمينان را به خانواده باستانی داده است که خطر رفع شده و وی تحت درمان می باشد اما کماکان از سرگيجه هايی که ناشی از ضربات وارد شده به سرش می باشد رنج می برد.
خبرنگاران سبز/حقوق بشر:
پس از ضرب و شتم وحشيانه مسعود باستانی توسط يکی از سربازان فريب خورده زندان در سالن ملاقات و در مقابل خانواده اش و تشديد نگرانی ها در مورد سلامتی اين روزنامه نگار کشورمان، سرانجام وی طی يک تماس تلفنی از وضعيت جسمی خود برای خانواده اش گفته است.

پس از اين واقعه تلخ که موجب ناراحتی و نگرانی مادر و همسر ايشان نيز شده بود مسعود باستانی نيز به جهت ضربات وارده بر سرش به دستور بهداری زندان به بيمارستان منتقل شده و تحت مراقبت ويژه قرار گرفته بود.

بر اساس گزارش رسيده روز گذشته وی طی يک تماس تلفنی کوتاه مختصری از شرح حال خود را برای خانواده توضيح داده و عنوان داشته است که؛ به جهت مشکوک بودن به ضربه مغزی برای سی تی اسکن و راديولوژی به بيمارستان مدنی منتقل شده و تحت مراقبت قرار گرفته است.

گفتنی ست، در پی مشورت خانواده وی با پزشک مربوطه، دکتر معالج ايشان اين اطمينان را به خانواده باستانی داده است که خطر رفع شده و وی تحت درمان می باشد.

بر اساس آخرين اخبار، مسعود باستانی که پس از بستری کوتاه مدت به زندان منتقل شده است کماکان از سرگيجه هايی که ناشی از ضربات وارد شده به سرش می باشد رنج می برد.

لازم به ذکر است، پس از اين حادثه و علی رغم دستور پزشک بهداری زندان مبنی بر انتقال باستانی به بيمارستان مسئولين زندان به شدت مخالفت کرده بودند که در نهايت اين کار با پيگيری ها و فشارهای مستمر خانواده ايشان انجام شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر