۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

آیت‌الله امجد: دیگر پشت ظالم نماز نخوانید و استغفار کنید/به شایعات ظهور توجه نکنید

به اين دروغهايی که برخی عنوان می کنند اصلاً توجه نکنيد بعضی ها از من می پرسند آيا قرار است در ۱۴ و ۱۵ خرداد اتفاقی رخ دهد اما من به همه می گويم به اين شايعات و دروغ ها در مورد موعد ظهور اصلاً توجه نکنيد.
خبرنگاران سبز/جامعه:
داستان عجيبی است مسلمانی عده ای ریاکار برای فريب دادن خلق الله.دسته ای حکومتی هرجمعه پشت سرامام جمعه ای نماز ميخوانند که برخلاف پيشه کردن تقوا و نهی از منکر، خود مبلغ و صادرکننده قتل، بازداشت، اعدام و کور کردن چشم فتنه هستند.نقل به مضمون است فردی مدعی مسلمانی در نماز ايستاده بود و با حالاتی دلفريب در صلاة قنوت و سجده می کرد.عارفی او را در آن حال ديد که همانند خروس تنها در حال نوک زدن بود حال تو خود بخوان از این مجمل. مسئولين حکومتی نظام اسلامی در پشت عده ای نماز می خوانند که دامنشان از خون مردم کشور لکه دار است و دستشان دائما در خزانه بيت المال، در حال رفت و برگشت است.

در مراسم خداحافظی مرحوم ناصر حجازی فردی پشت سر پيکر اين مرحوم نماز خواند که با حکم قاضی دادگاه ويژه روحانيت به اتهام اختلاس مالی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و پرونده منشوری،محکوم شده است. پشت سر که نماز ميخوانيد به دنبال چه می گرديد، هدف گم کرده ايد شاید نمی دانيد.

آيت الله امجد روز پنج شنبه ۱۲ خرداد در ميان جمعی از مردم تهران در جلسات کوی طحانی با رد هرگونه پيشگويی، غيب گويی و رمالی جمعی بی خرد و گمراه گفت: اگر تا حالا پشت سر امثال بنده نماز خوانديد و حالا سر کش شديم و ظلم کرديم ديگر نماز نخوانيد و استغفار کنيد ادامه داد: همه ما بايد استغفار کنيم اما بايد بر مردم عادی خوش بين باشيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اين استاد اخلاق و عرفان، ايشان با بيان اينکه هيچيک از اين پيشگوييها، غيب گويی ها و رمالی ها اعتباری ندارند تنها چيزی که اعتبار دارد قول معصوم و برهان می باشد، به اداره کشور با تکيه بر خرافات و رمالی انتقاد کرد.

وی با تاکيد بر اينکه مردم نبايستی به بافته ها و دروغ‌هايی که برخی در مورد خرداد ماه عنوان می کنند اعتنايی نمايند ادامه داد: به اين دروغهايی که برخی عنوان می کنند اصلاً توجه نکنيد بعضی ها از من می پرسند آيا قرار است در ۱۴ و ۱۵ خرداد اتفاقی رخ دهد اما من به همه می گويم به اين شايعات و دروغ ها در مورد موعد ظهور اصلاً توجه نکنيد.

استاد محمود امجد افزود: همه بايد مردم را به خدا دعوت نماييم نياز به عمامه نيست اما به شرطی که مردم را به خود دعوت نکنيم به خدا دعوت کنيم.

وی با بيان اينکه گذشت زمان همه مسائل را روشن خواهد ساخت افزود: اما بايد هرکس خودش به حرف حق برسد قرآن می گويد اعتدال داشته باشيد اما کسی که نمی خواهد حرف حق را بفهمد به زور تسليم حرف حق نخواهد شد.
استاد محمود امجد در پايان اين سخنرانی برای مرحوم عزت الله سحابی و دختر مرحومه اش طلب غفران و رحمت الهی نمودند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر