۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

پس از تحمل ۴ سال بازداشت توام با شکنجه و اعتصاب غذا، منصور اسانلو با قرار وثيقه آزاد شد

منصور اسانلو رهبر سنديکای کارگران شرکت واحد تهران در حالی که در حرکت جمعی زندانيان سياسی در زندان رجايی شهر در حال اعتصاب غذا بود به دستور قوه قضائيه با قرار وثيقه آزاد شد. خبرنگاران سبز/حقوق بشر:
خبرنگاران سبز/حقوق بشر: 
چهار سال همانند چهل سال با همه استرس ها، بی مهری ها و بد رفتاری های ماموران امنيتی و قضايی، برای منصور اسانلو و خانواده اش سپری شد .تبريک به خانواده منصور اسانلو و همسر صبور و فداکار ایشان . همين چند روز پيش خبر زديم که خانواده منصور اسانلو از رفتار دادستان تهران و عدم پاسخگويی و رعايت نکردن حقوق اوليه زندانيان شکايت داشت اما گويا به دليل بی آبرويی تازه حکومت برای به شهادت رساندن شهيد هاله سحابی وهمزمان با نشست سازمان جهانی کار صورت گرفته است که از روز دوشنبه اين هفته آغازمی شود.

 منصور اسانلو رهبر سنديکای کارگران شرکت واحد تهران که با اتمام محکوميت پنج ساله اش بايد مرداد ماه امسال از زندان آزاد می شد، امروز پس از حدود چهار سال زندان بر اثر فشار های بين المللی از زندان رجايی شهر کرج با سپردن وثيقه آزاد شد.

به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، منصور اسانلو رهبر سنديکای کارگران شرکت واحد تهران در حالی که در حرکت جمعی زندانيان سياسی در زندان رجايی شهر در حال اعتصاب غذا بود به دستور قوه قضائيه با قرار وثيقه آزاد شد.

منصور اسانلو حدود چهار سال زندان را تحمل کرد و بر اثر فشار های بين المللی پيش از اتمام دوره زندان با سپردن وثيقه آزاد شد.

منصور اسانلو رئيس هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و فعال فعال کارگری که بارها بدليل مبارزات کارگری و تلاش برای احقاق حقوق کارگران شرکت واحد بازداشت و محاکمه گرديد، در تيرماه سال ۸۶ به اتهام های امنيتی به پنج سال زندان محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر