۱۳۹۰ خرداد ۱۷, سه‌شنبه

احمدی نژاد: استعفا بده نیستم / اگر طلسم شده ام بیایید طلسم مرا بشکنید

اگر اينها يک برگ تخلف از آقای مشايی داشتند در بوق و کرنا می کردند. مطالب اخير هم که منتشر شده سند سازی است. هميشه گفته ام که اگر ثابت شد ايشان يک ريال سوءاستفاده کرده است، در تلويزيون عذرخواهی می کنم؛ من با با اطمينان می گويم که آقای رحيمی يک ريال هم سوءاستفاده نکرده است.
خبرنگاران سبز/سیاست:
به گزارش خبرنگاران سبز، محمود احمدی نژاد رئيس دولت کودتا ۱۰خرداد در اولين اجلاس استانداران سراسر کشور در سال جديد که در محل وزارت کشور برگزار شد، بدون حضور خبرنگاران به دفاع تمام قد از رحيم مشايی پرداخت و با اعلام اينکه تا روز تنفيذ بعدی با جديت به کار ادامه خواهد داد برای اقتدارگرايان هل من مبارز طلبيد و گفت: اگر فکر ميکنيد  که مرا طلسم کرده اند! خب بياييد طلسم من را بشکنيد تا همه راحت شوند!

براساس اين گزارش، رئيس دولت کودتا در اين سخنرانی خود با اشاره به مباحثی مبنی بر اينکه برخی عناصر دولت با جن گيرها و رمالان در ارتباط هستند، گفت: حالا که برخی ها را با اين عنوان دستگير کرده اند، بهتر است بگذارند دولت کار خودش را بکند.

وی همچنين در بخش ديگر سخنان خود گفته است: دولت را متهم می کنند که می خواهد در انتخابات دخالت کند، ما کی در انتخابات دخالت کرديم؟ ما به هيچ وجه قصد دخالت در انتخابات را نداشته و نداريم.

احمدی نژاد درباره اظهارنظر های مختلف درباره مسائل مالی و انحرافات فکری مشايی گفت: اگر اينها يک برگ تخلف از آقای مشايی داشتند در بوق و کرنا می کردند. مطالب اخير هم که منتشر شده سند سازی است.
دولت کودتا همچنين گفت که برخی ها در چند وقت اخير شايعه کرده بودند که احمدی نژاد می خواهد استعفا بدهد! اينها گمان کرده اند که الان وقت تقسيم غنائم است، در حالی که من به همه اعلام می کنم که مثل کوه ايستاده ام و تا روز تنفيذ بعدی با جديت به کار ادامه خواهم داد.

احمدی نژاد همچنين درمورد مسائل مربوط به محمد رضا رحيمی معاون اول رئيس جمهور گفت: هميشه گفته ام که اگر ثابت شد ايشان يک ريال سوءاستفاده کرده است، در تلويزيون عذرخواهی می کنم؛ من با با اطمينان می گويم که آقای رحيمی يک ريال هم سوءاستفاده نکرده است.

رئيس دولت کودتا در ادامه مصاحبه اش خود گفت: برخی هم اينگونه عنوان می کنند که من را طلسم کرده اند! خب بياييد طلسم من را بشکنيد تا همه راحت شوند! من نه بچه خان هستم، نه بچه سرمايه دار، نه شعيب بن صالح! من خاک پای مردم هستم.

وی در پايان خاطرنشان کرد: برخی می خواهند من را بزنند؛ اما من که گفته ام زمين خورده خدايی ام هستم پس بگذارند کارمان را بکنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر