۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

رئیس احمدی‌نژاد کیست؟

گمانه‌زنی منابع خبری نزدیک به خامنه‌ای مبنب بر اینکه منظور احمدی‌نژاد از عبارت «مخلص آقای رئیس هستیم» به خطا رفت. این رسانه‌ها ادعا کردند که کسی که مورد تهدید احمدی‌نژاد قرار گرفته است سعید حدادیان است، ولی... 
خبرنگاران سبز/ سیاست:
یکی از حاشیه‌های سخنرانی جمعه شب احمدی‌نژاد در آرامگاه آیت‌الله خمینی، زمانی بود که گروهی از حامیان خامنه‌ای در اعتراض به وی شعار می‌دادند. در این هنگام احمدی‌نژاد با اشاره به فردی خاص در میان معترضان با خنده گفت:« مخلص آقای رئيس هم هستيم! نوبت شما هم می​شود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم». اما این فرد کیست که احمدی‌نژاد او را رئیس خود می‌خواند و او را تهدید می‌کند؟

سایت شفاف‌نیوز نزدیک به قالیباف این فرد را سعید حدادیان معرفی کرده است. حدادیان از مداحان مخصوص خامنه‌ای است که مریدانی در میان لباس شخصی‌ها دارد. سخنان تند و تحقیرآمیز او خطاب به احمدی‌نژاد این روزها در گوشی‌های تلفن همراه تهران بلوتوث می‌شود.

با این‌حال سعید حدادیان اصل حضور خود را در مراسم جمعه شب به کلی انکار کرده است.  او در سخنانی کوتاه گفته است که: «من نه رييس رييس‌جمهور هستم و نه ايشان مخلص من! آن شب من اصلا در حرم امام (ره) نبودم و در مجلس روضه آيت‌الله خوشوقت حضور داشتم. از سوی ديگر پس از اتمام اين مجلس به هیأتی ديگر در شرق تهران رفتم و پس از سخنرانی آقای حسينيان، نمايندهٔ مجلس مداحی کردم.» وی اضافه کرده « من اگر بخواهم حرفی به آقای رييس‌جمهور بزنم نيازی به اين کارها ندارم، بلکه از تريبون خودم آن را اعلام خواهم کرد. کاری که تا کنون نيز آن را انجام داده‌ام و مشکلی هم نبوده است»

۱ نظر:

  1. بنازم این مملکتو که یک روضه خون لومپن شده رئیس رئیس جمهور. اونوقت جمهور دیگه کی میشه؟

    پاسخحذف