۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

بیهوشی چندین باره مسعود باستانی در اثر ضربه شدید به جمجمه توسط مامورین

مسعود باستانی پس از آنکه صبح امروز توسط ماموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دليل ضربه ناشی از کوبيدن سر وی به ديوار، دچار سرگيجه های شديد و حالت تهوع از ضربه شديد به جمجمه شده و تا اين لحظه چندين بار از هوش رفته است.
خبرنگاران سبز/حقوق بشر
در پی برخورد خشونت آميز مامورين زندان با مسعود باستانی در جريان ملاقات با خانواده اش مسئولين بهداری زندان دستور به انتقال سريع وی را به بيمارستان داده اند.

بنا بر گزارش های رسيده، مسئولين امنيتی زندان بدون توجه به تاکيد بهداری زندان مبنی بر لزوم تحت مراقبت قرار گرفتن مسعود باستانی با توجه به ضربه وارد شده بر سرش از انتقال وی به بيمارستان خودداری کرده اند. اين در حالی است که مسئولين زندان علی رغم پيگيری های مکرر خانواده نه تنها از پاسخگويی در خصوص وضعيت جسمی ايشان امتناع کرده اند، بلکه با دادن پاسخ های ضد و نقيض باعث تشديد نگرانی های خانواده وی شده اند.

بر اساس اخبار رسيده به تحول سبز، مسعود باستانی پس از آنکه صبح امروز توسط ماموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دليل ضربه ناشی از کوبيدن سر وی به ديوار، دچار سرگيجه های شديد و حالت تهوع از ضربه شديد به جمجمه شده و تا اين لحظه چندين بار از هوش رفته است.

آخرين اخبار رسيده از زندان حاکيست، در پی تماس خانواده مسعود باستانی با مسئولين زندان آنها  ابتدا اظهار داشته اند که وی به بيمارستان منتقل شده است ولی در تماس بعدی خانواده، خبر از عدم انتقال ايشان داده اند.

به همين جهت با توجه به عدم پاسخگويی صحيح مسئولين زندان مشخص نيست که شرايط جسمی مسعود باستانی در چه وضعی هست و آيا ايشان به بيمارستان منتقل و تحت مراقبت ويژه قرار گرفته است يا نه؟

خانواده ايشان نيز اعلام داشته اند که تا تماسی از جانب فرزند شان گرفته نشود نسبت به صحت سلامتی ايشان نمی توانند به گفته های ضد و نقيض مسئولين زندان اعتماد داشته باشند.

لازم به ذکر است در پی مشورت خانواده ايشان و بيان شرح حال وی  يکی از متخصصين مغز و اعصاب معتمد خانواده علائم ذکر شده را نشان از خونريزی مغزی دانسته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر