۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

مدیرعامل کنونی صندوق بازنشستگی کشوری دومین وزیر زن دولت دهم

شایسته ترین حرکت این است که مدیری که انتخاب می شود از داخل مجموعه رفاه و تامین اجتماعی باشد در این صورت دیگر نیازی نیست که مدت زمانی صرف جمع آوری اطلاعات از فعالیت این وزارتخانه شود البته نقش تعاملات یک مدیر ارشد با دولت و مجلس را نیز نباید ندید گرفت.
خبرنگاران سبز/جامعه:
سرانجام بافشار مجلس برای انتخاب وزیر وزارت خانه های ادغام شده خبرهای شنیده شده از دورن دولت حاکی است که رئیس دولت کودتا قصد دارد دومین زن وزیر را برای وزارتخانه ادغام شده رفاه و کار و امور اجتماعی بگمارد.یکی از گزینه های مطرح برای وزارتخانه رفاه و کار و امور اجتماعی، ایراندخت عطاریان مدیرعامل کنونی صندوق بازنشستگی کشوری است که خبرگزاری مهر به آن اشاره کرده است.

این خبرانتقاداتی نیز داشته است. در همین رابطه مدیرعامل انجمن رفاه و تامین اجتماعی در مورد انتخاب وزیر برای وزارتخانه رفاه و کار و امور اجتماعی به خبرنگار مهر گفت: براساس قوانین، شخصی به عنوان وزیر باید انتخاب شود که متخصص در حوزه رفاه، تامین اجتماعی و همچنین اشتغال باشد. دارای تحصیلات مرتبط و از حداقل پنج سال سابقه کار مدیریتی در این حوزه برخوردار باشد.شایسته ترین حرکت این است که مدیری که انتخاب می شود از داخل مجموعه رفاه و تامین اجتماعی باشد در این صورت دیگر نیازی نیست که مدت زمانی صرف جمع آوری اطلاعات از فعالیت این وزارتخانه شود البته نقش تعاملات یک مدیر ارشد با دولت و مجلس را نیز نباید ندید گرفت.



با توجه به این مصوبه، وزارت رفاه و تامین اجتماعی با همه امکانات، تجهیزات، ‌اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت کار و امور اجتماعی ادغام شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر