۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

نمایندگان افراطی مجلس خواستار خلع لباس اعضای مجمع روحانيون مبارز شدند

نمايندگان حامی حکومت همچنين خبر از رصد فعاليت احزاب و گروه های سياسی به وسيله دستگاه قضايی و شورای نگهبان داد و گفت: دادگاه ويژه روحانيت بايد با خلع لباس روحانی نماهايی که در قالب گروه های سياسی به فعاليت های ضد نظام می پردازند، فرصت ادامه فعاليت را از آنان سلب نمايد. وی با بيان اينکه مجمع روحانيون مبارز در فتنه ۸۸ مقابل نظام ايستادند،ادامه داد: دادگاه ويژه روحانيت نبايد اجازه فعاليت های سياسی را به روحانی نماها بدهد.
خبرنگاران سبز/سياست:
پس از برنامه ريزی اقتدارگرايان برای حذف ميرحسين موسوی و شيخ مهدی کروبی که با مخالفت و محکوميت جامعه جهانی نيز همراه شده است و حذف هاشمی رفسنجانی از رياست مجلس خبرگان افراطيون که اين روزها تاب تحمل محمود احمدی نژاد رئيس دولت کودتا را نيز ندارند، در برنامه ريزی و فتنه جديدی سخن از خلع لباس اعضای روحانيون مبارز با رياست محمد خاتمی کرده‏اند که اين گفته بازخورد صحبت های اخير محمد خاتمی و مجيد روحانی از اعضای روحانيون مبارز بوده است.

محمد تقی رهبر راهیافته اصفهان به مجلس هشتم و عضو فراکسيون روحانيت مجلس شورای اسلامی در واکنش به گفتار و سياست‏های اعضای مجمع روحانيون مبارز پس از انتخابان مخدوش سال ۸۸، گفت: دادگاه ويژه روحانيت می‏بايست با خلع لباس اعضای اين مجمع فرصت جولان سياسی را از روحانی نماهای دخيل در فتنه ۸۸ سلب نمايد چرا که اعضای مجمع روحانيون مبارز در هر قالب يا نامی که بخواهند در عرصه سياسی فعاليت نمايند قطعا به دنبال ايجاد تنش و اغتشاش در جامعه می باشند.

اين نماينده افراطی و حامی رهبری در ادامه خواستار عدم ورود ديگر احزاب منتقد نظام در انتخابات پيش روی مجلس صحبت ميکند که جمهوری اسلامی تنها : با توجه به اينکه در سال جاری همه احزاب و گروه ها در تلاش هستند تا بتوانند کرسی های مجلس نهم را در اختيار بگيرند کميسيون ماده ۱۰ احزاب بايد از فعاليت گروه های قانون گريز که می کوشند با نام های القايی و واهی ديگر به عرصه انتخابات وارد شوند جلوگيری کند.

رهبر همچنين خبر از رصد فعاليت احزاب و گروه های سياسی به وسيله دستگاه قضايی و شورای نگهبان داد و گفت: دادگاه ويژه روحانيت بايد با خلع لباس روحانی نماهايی که در قالب گروه های سياسی به فعاليت های ضد نظام می پردازند، فرصت ادامه فعاليت را از آنان سلب نمايد. وی با بيان اينکه مجمع روحانيون مبارز در فتنه ۸۸ مقابل نظام ايستادند،ادامه داد: دادگاه ويژه روحانيت نبايد اجازه فعاليت های سياسی را به روحانی نماها بدهد.

در ادامه عضو فراکسيون روحانيون مجلس با غير قانونی خواندن ادامه فعاليت های سياسی اعضای مجمع روحانيون مبارز گفت: اعضای مجمع روحانيون مبارز نمی توانند از طريق تابلوهای جديد به فعاليت سياسی بپردازند و از آنجا که با فعاليت های غير قانونی خود حرمت لباس روحانيت را شکسته اند بايد خلع لباس شوند.

همچنين مجيد ناصری نژاد نماينده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ريشه روحانيون مبارز را انحرافی خواند و گفت: اين جريان مشکلات زيادی را قبل و بعد از انقلاب به بار آورده که نمونه عينی آن در فتنه سال ۸۸ تجلی يافت.

اين روحانی حامی حکومت همچنین می‏گوید: بايد مجوز ادامه فعاليت اين جريان پس از فتنه ۸۸ سلب می شد که بنا به دلائلی اين اتفاق روی نداد؛ لذا کميسيون ماده ۱۰ می بايست اجازه ادامه فعاليت با تابلوهای جديد را از اعضای اين مجمع سلب نمايد.

اين نماينده گفت: بايد با کسانيکه از لباس مقدس روحانيت سوء استفاده می کنند به صورت جدی برخورد شود که خلع لباس اين افراد يکی از راهکارهای جلوگيری از سوء استفاده و جولان آنها در عرصه سياسی کشور است.

وی در ادامه با بيان اينکه اين مجمع در صورت غير فعال نشان دادن خود است تا در صورت نياز به اشکال مختلف اقدام به ساختار شکنی نمايد،ادامه داد: دادگاه ويژه روحانيت می بايست با خلع لباس اعضای اين مجمع فرصت سوء استفاده از فضای آزاد سياسی را از آنها گرفته و اجازه ندهد آنها بتوانند جولان سياسی دهد.

*محاکمه اعضای مجمع روحانيون مبارز فرصت جولان سياسی را از آنها سلب می کند

همچنين عضو ديگر فراکسيون روحانيون مجلس شورای اسلامی نيز گفت: دادگاه ويژه روحانيت بايد اعضای مجمع روحانيون مبارز را محاکمه نمايد و با خلع لباس آنها اجازه جولان سياسی را به روحانی نماها ندهد.

عليرضا سليمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه کميسيون ماده ۱۰ احزاب به دليل مواضع غير اصولی و ضد نظام مجمع روحانيون مبارز مجوز اين مجمع را باطل اعلام کرد،افزود: اعضای اين مجمع نمی توانند با تابلوی جديد وارد عرصه انتخابات شوند و با ترک لوای مجمع روحانيون مبارز به فعاليت های غير قانونی خود ادامه د هند.

وی تصريح کرد: دادگاه ويژه روحانيت می بايست با محاکمه و خلع لباس اعضای مجمع روحانيون فرصت انجام فعاليت های سياسی از طريق مختلف را از روحانی نماهای اين مجمع سلب نمايد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر