۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

حامیان خامنه‌ای و همترازی شرک‌آلود وی با خدا

نظام ولايت فقيه نظامی است که مردم و مسئولان قادرند با تبعيت و التزام عملی به ولايت، راه تکامل به سوی خداوند متعال را با رهنمودهای ولايت فقيه بهتر طی کنند و با عنايت به اينکه ولی فقيه در زمان غيبت جانشين خداوند و به همين دليل حاکم بر کل کائنات است در ملت شيعه حتی اين نکته را تداعی می کند که تنفس و زندگی بدون رضايت ولايت فقيه کاری بيهوده است و برای تحقق رضای خدا بايد از طريق کسب رضای و ولايت حرکت کرد و کشور و ملت خود را به سعادت رساند و هرگز نبايد مغرور شد و تصور کرد که يک ملت می تواند بدون رهبر خود معنا داشته باشد.
خبرنگاران سبز/وحید زادقی:
چندی قبل مطلبی تحت عنوان : "وقتی رهبری خود را درجایگاه امیرالمومنین می بیند، احمدی نژاد نیز خود را نظرکرده امام زمان می نامند " به قلم یکی از نویسندگان سایت نگاشته شد و هشداری مقیاسی در آن داده شد که با بازخورد آن در بین حامیان رهبری می توان گفت نوشته ای نزدیک به حقیقت بود . سايت جوان آنلاين در کمال تعجيب و بی‌پروایی، ديکتاتوری اسلامی حاکم بر ايران را مباه و به ديگر نظام های حکومتی امروز جهان ، لقب ديکتاتوری ، خودکامگی ، سلطه گری که با بی توجهی به رای مردم حکومت می کنند، داده است.

جوان آنلاين نوشته است: " حتی امروزه در نظام های جديد ليبرال سرمايه داری که در کشورهای غربی حاکم است و مدعی دموکرات‌ترين حکومت های تاريخ جهان هستند ، سلطه گری و استبداد به شکل پيچيده و جديد خود حاکم شده است . غول های رسانه ای ، سينمايی و لابی های صهيونيستی در کنگره امريکا و تشکل های جديد نژاد پرستان و افراطيون در اکثر کشورهای غربی ، شرايطی را بوجود آورده که علاوه بر ظلم بر اقليت ها و فرودستان و دگرانديشان ، اتحادی سلطه جويانه را برای تسلط بر منابع کشورهای جهان سوم ، خاورميانه و افريقا ايجاد کرده اند و به بهانه مقابله با تروريست ، به اشغال عراق ، افغانستان و دخالت در امور ليبی ، سوريه و ساير کشورها پرداخته اند .

جوان آنلاين در حالی اينگونه می‌گوید که سپاه پاسداران به عنوان بزرگترين بنگاه اقتصادی کشور و سرداران آن هم به عنوان بدلی از غيور مردان جنگ و نبرد، در ميدان قدرت در حال رقص شمشير هستند و با حمايت از فردی به عنوان رهبری، قرآن بر سر نيزه می کنند. جوان آنلاين در حالی صحبت از استبداد و سلطه گری در کشورهای ديگر می کند که به لطف کودتای نظامی کشور گرفتار استبداد دينی و رسانه های بصری، شنيداری و مکتوب نظير جرايد نيز در قبضه سرداران و روحانيون افراطی در آمده است به علاوه جمهوری اسلامی با دخالت مستقيم سپاه قدس با نيت نفوذ در سرنوشت کشورهای ديگر در حال کمک به تروريسست های خشک مذهب نظير حزب الله لبنان و طالبان در حال فتح سنگر و به قول سردار همدانی « الی بيت المقدس » هستند.

در بخش ديگری از اين نوشته جوان آنلاين با تناقض گويی از نظر عملکرد نظام جمهوری اسلامی با محوريت ولی فقيه را همسو با فرامين و سنت و احاديث و تعاليم دينی مرتبط دانسته که خنده دارتر از همه اينکه اين نظام را مبتنی بر نظر و مشارکت عمومی مردم از هر زبان و ديدگاه دانسته است. به عبارت ديگر انتخابات مجلس خبرگان قانون اساسی، خبرگان رهبری که از فقها و نخبگان مذهبی تشکيل می شود و رهبر جامع الشرايط نظام را انتخاب می کند، انتخابات مجلس که هر چهار سال يکبار چکيده فضايل يک ملت را در خانه مردم جمع می کند، انتخابات رياست جمهوری که قوه مجريه را با رای مستقيم مردم انتخاب می کند، انتخابات شوراها و. . . .  به اين معناست که اداره کشور مستقيماً با رای مردم انجام می شود.

حال سخن اينجاست: نظامی که اسلامی است، به کودتا و دزدی و تقلب در انتخابات چه نياز، نظامی که به گفته مصباح يزدی و مهدوی کنی خبرگانش برای نظارت بر رهبری ايجاد نشده است و تنها وظيفه اش تاييد فرمايشات و عملکرد رهبری نظام است، نظامی که نيازی به آرای مردم ندارد چرا که مشروعيت اش را از ولی فقيه می گيرد، چه نيازی به انتخابات تصنعی دارد.

جوان آنلاين در چالشی ترين بخش از نوشته اش آورده است:  از آن جا که در قانون اساسی ولايت فقيه به عنوان محور اصلی حکومت تايين شده است اقشار مختلف مردم و حتی اقليت ها و زبان های مختلف که خود را متعهد و ملزم به اجرای قانون می دانند در واقع التزام به ولی فقيه زمان خود را التزام به قانون ارزيابی می کنند. بر اين اساس، تمام ملت ايران چه اکثريت چه اقليت، چه فارسی زبان و مسلمان، چه ارمنی، کليمی، مسيحی و زرتشتی، در چارچوب قانون اساسی کشور و ساير قوانين مدنی و قوانين عادی کشور، خود را موظف و متعهد و ملتزم به اجرای قانون می دانند و در اين راستا التزام به قانون اساسی و ولايت فقيه دارند  در نتيجه التزام به ولايت فقيه در زمان غيبت، التزام به امام و خداوند متعال است.

جوان آنلاين با اين گفته ماهیت وجودی آزادی اقليت های دينی در کشور که در قانون اساسی نیز عنوان شده است را نيز زير علامت سوال برده است. دليلی ندارد اقليت های مذهبی که دين و باورشان چيز ديگری است با ديکتاتوری نظام اسلامی به ولايت فقيه که ساخته و پرداخته خرافه پرستان افراطی همچون اداره کنندگان سايت جوان آنلاين و امثالهم که با ترويج کفر گويی تمام باورهای دينی مردم را نيز بر باد داده اند، ايمان و التزام داشته باشند. لا اکراه فی الدین.

در بخش آخر نيز جوان آنلاين در کفر گويی بی سابقه گوی بیهوده‌گویی را از تمامی رقبای خود ربوده و نوشته است: «نظام ولايت فقيه نظامی است که مردم و مسئولان قادرند با تبعيت و التزام عملی به ولايت، راه تکامل به سوی خداوند متعال را با رهنمودهای ولايت فقيه بهتر طی کنند و با عنايت به اينکه ولی فقيه در زمان غيبت جانشين خداوند و به همين دليل حاکم بر کل کائنات است در ملت شيعه حتی اين نکته را تداعی می کند که تنفس و زندگی بدون رضايت ولايت فقيه کاری بيهوده است و برای تحقق رضای خدا بايد از طريق کسب رضای و ولايت حرکت کرد و کشور و ملت خود را به سعادت رساند و هرگز نبايد مغرور شد و تصور کرد که يک ملت می تواند بدون رهبر خود معنا داشته باشد.»

تقدس نمايی و بزرگ نمايی حاميان رهبری اکنون او را از درجه فرعونی به درجه کفر مطلق يعنی هم تراز با تنها خالق کائنات، جانداران ارتقاء داده است که نه تنها آيه :( قل هو الله أحد .. الله الصمد .. لم يلد ولم يولد .. ولم يکن له کفوا ً أحد )را نفی کرده است بلکه هر نفسی که فرو می رود ممد حيات است. و چون بر می آيد مفرح ذات را در قدرت یداللهی علی خامنه ای دانسته است.

با توجه به خرافه پرستی دولت دهم حاميان رهبری نيز دست به کفر گويی مطلق زده اند. با اين تفاسير جديد از ولايت فقيه ياد گفته ميرحسين موسوی می افتيم که با دورانديشی فرمودند : : خرافات امروزه در خدمت فساد سازمان يافته سياسی و اقتصادی ايران قرار گرفته است ".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر