۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

دروغ بودن طرح آبرسانی به خرمشهر و آبادان در مقابل ضرب سکه‌های یادبود

ادعاهای آبرسانی به خرمشهر و آبادان در حالی بيان می شود که مردم همچنان آب شرب مورد نياز خود را می خرند و فروش دستگاه های تصفيه آب همچمنان بازار پر رونقی دارد و اين موضوع در حالی روی می دهد که رئيس دولت در سال های اخير برای پروژه آبرسانی طرح غدير بر موج تبليغات گسترده سوار بوده و مدعی حل مشکل آب شرب مردم در خرمشهر و آبادان بوده اند. دو شهری که در کنار سه رودخانه آب شيرين با معضل آب همچنان دست و پنجه نرم می کنند.
خبرنگاران سبز/ جامعه:
امسال هم سهم خرمشهر از آزادی تنها ظاهرسازی و صحنه‌آرایی بی‌‌ارزش بود. در حالی که بانک مرکزی ج.ا. امسال برای اولین بار برای یادبود سالروز آزادی خرمشهر سکه طلا ضرب زده است، خبرهای حاکی از این است که خرمشهر و آبادان همچنان از مشکل کمبود آب سالم رنج می‌برند و این درحالی است که سال گذشته محمود احمدی‌نژاد طرح آبرسانی غدیر به این شهرها را مثلا افتتاح کرده بود. اکنون اما خبر می‌رسد که امام جمعه خرمشهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها از دروغ بودن این طرح پرده برداشته و گفته: « بايد بفهميد همه قضيه آبرسانی به خرمشهر و آبادان که به شما گفتند دروغ بود، دروغ! عيب است برای رئيس جمهوری که اين همه به او دروغ بگويند و متوجه نشود.»

به گزارش خبرآنلاين، سيد ابوالحسن نوری، سال گذشته نيز از نارسائی‌های موجود در خرمشهر و هدر رفتن اعتبارات دولتی استان شکايت داشت و به همين دليل به سخنرانی سال گذشته احمدی‌نژاد در روز سوم خرداد در اين شهر نرفت.

وی در جديدترين گفت و گوی خود از خرمشهر و آبادان اين گونه می گويد: حالا ما مانده ايم و تکاليفمان و آيا اين که به اين تکاليف عمل کرده ايم!

به گزارش جهان نيوز، نوری با اشاره به مصيبت آب در اين شهر و شهر همسايه آبادان می گويد: چند بار بايد اين پروژه آب را افتتاح کنيد. چند ميليارد برايش خرج نماييد. چقدر بايد برای پروژه ای که مردم از آن نصيب نبردند پول پرداخت شود.

وی با ياد آوری اين نکته که مسئولان ارشد بايد به فکر امروز خرمشهر باشند در ادامه گفت: البته ما استاندار و پيمانکارانش را مقصر اصلی اين وضعيت می دانيم.

وی با حمله شديد به استاندار خوزستان افزود: با اين وضعيتی که استانداری و پيمانکارانش برای مردم به وجود آورده اند ديگر کسی رغبت به آمدن به خرمشهر را نمی کند.

وی برای بار دوم دراين گفت و گو خطاب به رئيس دولت گفت: اين خوش باوری ها را کنار بگذاريد. اين همه مرم دارند از اوضاع بد و استاندار و پيمانکارانش می نالند، به فکر مردم باشيد.

سخنان جديد ابوالحسن نوری در حالی بيان می شود که طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته و در آستانه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر قهرمان، در برخی از مناطق شهر بيش از ۱۲ ساعت آب در اوج گرمای منطقه قطع بوده است.

ادعاهای آبرسانی به خرمشهر و آبادان در حالی بيان می شود که مردم همچنان آب شرب مورد نياز خود را می خرند و فروش دستگاه های تصفيه آب همچمنان بازار پر رونقی دارد و اين موضوع در حالی روی می دهد که رئيس دولت در سال های اخير برای پروژه آبرسانی طرح غدير بر موج تبليغات گسترده سوار بوده و مدعی حل مشکل آب شرب مردم در خرمشهر و آبادان بوده اند.

دو شهری که در کنار سه رودخانه آب شيرين با معضل آب همچنان دست و پنجه نرم می کنند، اين مشکلات در کنار مصيبت فاضلاب، بيکاری، پديده گرمای فزاينده، گرد وغبار، سيستم توزيع برق ناپايدار، سرقت و ناامنی و موج فزاينده رابطه و پارتی بازی خرمشهر را فرا گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر