۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

درگیری‌ها خیابانی شد / حامیان خامنه‌ای استانداری شیراز را پلمپ کردند

ماجراهای مربوط به انتصاب استاندار جدید فارس به خیابان‌های شیراز کشیده شد. در حالی که با رفتن استاندار قبلی به سازمان میراث فرهنگی، دولت معاون وی را به سمت سرپرستی استانداری منصوب کرده است، هواداران خشمگین خامنه‌ای مقابل استانداری تجمع کردند و بر در ساختمان قفل زدند
 خبرنگاران سبز/سیاست:
درگیری‌ها و ماجراهای مربوط به استانداری فارس پایان نیافته است. در حالی که احمدزاده  استاندار فارس به معاونت احمدی‌نژاد و ریاست میراث فرهنگی رسیده است، امروز گروهی از حامیان خامنه‌ای، با حمله به استانداری بر در آن قفل زدند. نکته جالب اینکه رهبر این گروه سازمان یافته، مسئول سابق کمیته  اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان فارس بود. (+)

حمله کنندگان به استانداری با اعلام این‌که سرپرست انتصابی استانداری و استاندار قبلی هنوز الفبای مدیریت را هم نمی‌دانند نسبت به انتصاب کسانی که استان فارس را نمی‌شناسند اعتراض کرده‌اند. (+)

یادآوری می‌شود که پس از ارتقای احمدزاده از استانداری فارس به میراث فرهنگی، ابتدا قرار بود یکی از حامیان باند  خامنه‌ای به نام  عبدالله حسینی سربرستی استانداری فارس را برعهده گیرد. ولی دیروز ناگهان خبر از صدور حکم سرپرستی استانداری برای یکی از طرفداران مشایی و معاون احمدزاده بر روی خروجی سایت استانداری قرار گرفت. ظاهرا همین امر موجب واکنش فیزیکی حامیان خامنه‌ای شده است. (+)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر