۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

مشایی بازهم تاکید کرد: ایران پایه‌گذار اصلی فرهنگ و تمدن اسلام است

جرات نداريد حرف دلتان را بزنيد لذا به من می‌تازيد؟ پشت سر هم جلسه گذاشتيد و گفتيد که با رييس جمهور نمی‌شود در افتاد چون از محبوبيت بالايی برخوردار است و از جنس مردم است و مردم رييس جمهور را ناديده نمی‌گيرند تا ما را انتخاب کنند. آنها گفته‌اند چون نمی‌شود با رييس جمهور در افتاد ، اگر مشايی را بزنيم، خود به خود به رييس جمهور هم ضربه زده ايم
خبرنگاران سبز/جامعه:
به گزارش خبرنگاران سبز به نقل از ايرنا، اسفنديار رحيم مشايی که روز چهار شنبه در جمع مسوولان و سردبيران ايرنا سخن می‌گفت، علی‌رغم آنکه برخی مسايل مطرح شده پيرامون سخنرانی‌اش در خصوص مکتب ايرانی و اسلامیرا تکذیب کرد، ولی اظهار داشت: «مکتب ايران، يعنی اسلام ناب، توحيد واقعی و مکتب اهل بيت (ع).» وی افزود:«ايران مرکز تمدن عالم و پايه گذار اصلی فرهنگ و تمدن اسلام است و اگر می‌خواهند اسلام را جست و جو کنند، به ايران بيايند.»

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اصولگرایان منتقد گفت: «جرات نداريد حرف دلتان را بزنيد لذا به من می‌تازيد؟ پشت سر هم جلسه گذاشتيد و گفتيد که با رييس جمهور نمی‌شود در افتاد چون از محبوبيت بالايی برخوردار است و از جنس مردم است و مردم رييس جمهور را ناديده نمی‌گيرند تا ما را انتخاب کنند. آنها گفته‌اند چون نمی‌شود با رييس جمهور در افتاد ، اگر مشايی را بزنيم، خود به خود به رييس جمهور هم ضربه زده ايم.»

 وی بدون تکذیب اصل ادعا اضافه کرد: «اين گروه مرتب در حال تبليغ است که همه کارها دست مشايی است و با اين کار به نتيجه دلخواه خود که همان ضربه زدن به مشايی برای ضربه زدن به رييس جمهور است، می‌رسند. آنها تا جايی پيش رفتند که بگويند مشايی رييس جمهور را سحر کرده است؟ برخی از اين آقايان که مسووليت هم دارند، نزد من آمدند و گفتند که پيش از ملاقات با شما به ما توصيه شده که مراقب باشيم زيرا مشايی سحر و جادو می‌کند.»

مشايی در ادامه اظهار داشت: «نمی‌توان سواد داشتن يا نداشتن کسی را جز با سخنان وی سنجيد.» وی اضافه کرد: «بايد آدم‌ها حرف بزنند و بعد از آن معلوم شود سواد دارند يا نه.» وی خطاب به منتقدانش گفت: «موقعيت خود را که امام و انقلاب به شما داده، قدر بشناسيد.»
اسفندیار رحیم مشایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در باره موضوعات سحر و جادو و ارتباط وی با مرتاض هندی چهارصد ساله بدون آنکه اصل موضوع را تکذیب کند گفت: «اين عده سعی دارند من را ساحر معرفی کنند. می‌گويند فلانی نزد يک مرتاض ‪ چهار صد ساله در هند می‌رود؟ حتی يکی از سايت‌ها که در نوشتن مطلب عليه من تخصص دارد، در اين زمينه نوشته بود که آن فرد هندی جز مشايی، هيچ مقامی از دولت ايران را نمی پذيرد! البته من نمی‌دانم که اين سايت مزاج اين مرتاض وسن دقيق آن را از کجا فهميده است؟»

وی بازهم بدون تکذیب اصل ادعا ادامه داد: «نوشته‌اند فلانی در يک مسير به راننده و محافظان گفت که بايستيد، پياده شد، لابه لای درخت‌ها رفت بعد از مدتی لا به لای درخت‌ها گشت و سپس با حالتی آنچنانی داخل ماشين نشست و گفت که خدمت امام زمان رسيدم و با ايشان گفت و گو کردم.»

رييس دفتراحمدی‌نژاد با توضيح اينکه چرا برخی از مخالفانش به وی نسبت سحر و جادو می‌دهند، اظهار داشت: «اينها می‌گويند چون هرچه عليه مشايی به رييس جمهور می‌گوييم، احمدی نژاد گوش نمی‌کند پس مشايی او را جادو کرده و مراد او شده است.»

 وی افزود: «نمی‌توانند عليه او (احمدی‌نژاد) کاری کنند و هرچه دارند عليه مشايی می‌گويند اما احمدی نژاد به آنها گفته است که در اشتباه هستند و مشايی مورد اعتماد اوست.»

 مشايی تاکيد کرد: «اگر اينها عليه احمدی نژاد سخن بگويند، همه چيز را از دست می‌دهند زيرا خودشان هم بواسطه احمدی نژاد سر کار هستند وگرنه چه کسی اينها را انتخاب می‌کرد. اينها مرهون دوره مديريت احمدی نژاد در شهرداری و دولت نهم هستند.»

 مشاور احمدی‌نژاد با تاکيد بر اينکه اگر احمدی نژاد از جريان اصولگرايی حذف شود چيزی در صحنه نمی‌ماند، اظهار داشت:  «احمدی نژاد در برابر خواسته‌های ناصحيح و ناصواب آنها تسليم نمی‌شود و چون نمی‌توانند عليه احمدی نژاد حرف بزنند ، می‌گويند مشايی او را سحر کرده است.»

 مشايی، سپس ضمن مقایسه خود با پیامبر اسلام، نسبت سحر و جادو دادن به ديگران را روش مخالفان اسلام دانست و گفت: «پيامبر اسلام (ص) هيچگاه نگفت که نگذاريد طرف مقابل حرف بزند، گردش جمع نشويد، سراغش نرويد چون سحر می‌کند در حالی که کفار به همه اعضای خانواده و مردم می‌گفتند گرد خانه محمد(ص) جمع نشويد چون او سحر می‌کند.»

 مشايی در پایان خطاب به منتقدان مدعی دین گفت: «شما چرا اينقدر دستتان در دين خالی است که اگر مشايی سحر می‌کند، آن را باطل نمی‌کنيد و چرا می‌ترسيد؟ يعنی بين شما يک نفر هم پيدا نمی‌شود بتواند سحر مشايی را باطل کند و احمدی نژاد را از سحر نجات دهد» /ش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر