۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

هاشمی رفسنجانی: مردم این پول‌ها (یارانه‌ها) را می‌گیرند، ولی لعنتشان هم می‌کنند

فريبکاری‌ها موقت است، آمار دروغ دادن، ادعای دروغ کردن، پول بيخودی مصرف کردن که مردم می‌فهمند يک بازی است و بيت‌المال را به غارت بردن برای خريد چند رای و امثال اين چيزها ديگر در مردم جواب نمی‌دهد. حتی اگر مردم نياز داشته باشند اين پول را می‌گيرند، ولی لعنت‌شان هم می‌کنند
خبرنگاران سبز/سیاست:
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی  در مراسم بزرگداشت حماسه‌سازان جامعه پزشکی در دوران جنگ تحميلی که در سالن همايش‌های روزنامه اطلاعات برگزار شد، گفت: «فريبکاری‌ها موقت است، آمار دروغ دادن، ادعای دروغ کردن، پول بيخودی مصرف کردن که مردم می‌فهمند يک بازی است و بيت‌المال را به غارت بردن برای خريد چند رای و امثال اين چيزها ديگر در مردم جواب نمی‌دهد. حتی اگر مردم نياز داشته باشند اين پول را می‌گيرند، ولی لعنت‌شان هم می‌کنند.»

 رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: «اگر بخواهيم امروز يک حرف درستی بزنيم و نصيحتی انجام بدهيم آن است که نظام و به طور کلی همه بايد تلاش کنيم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بين رفته و به ترديد افتاده‌اند اعتماد آن‌ها را برگردانيم و صفای بين دولت و مردم، نظام و مردم و حکومت و مردم را ايجاد کنيم. اين کار آسان‌تری است چون مردم آگاه آسان‌تر برمی‌گردند و لجبازی نمی‌کنند بشرط آن‌که واقعيت را ببينند.»

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری اینکه پس از عزل بنی‌صدر، در جامعه وحدت به وجودآمد افزود:« ان‌شاءالله آن‌قدر احساس وظيفه در بين مسوولان باشد تا سرمايه مهمی که ما ۵۰ سال به آن تکيه می‌کنيم و در ميدان مانده‌ايم را حفظ و تقويت کنند. بدانيد که امروز دشمنان ما چهار چشمی ما را نگاه می‌کنند و دنبال رخنه می‌گردند تا حضور بيشتری پيدا کنند. اين چيز روشنی است و همه می‌توانند آن را بفهمند. خدا کند که ما هم اين چشم باز را داشته باشيم.»

وی بدون آنکه به سیدعلی خامنه‌ای اشاره کند گفت:«  بايد به اعتماد، عشق مردم به نظام و مديريت بی‌نظير امام(ره) که حقيقتا الگوی بسيار موفق رهبری و فرماندهی در تاريخ اسلام بودند، باليد. خداوند اين هديه را با رهبری امام(ره) به ما داد که ما توانستيم مقاومت کنيم و مردم نيز فداکاری کنند.» (+) /ش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر