۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

استقبال از مجید انصاری در قم؛ بی اعتنایی به محسن رضایی در مشهد

لازم به ذکر است که به دليل عدم استقبال مردم مشهد از اين سخنرانی دکتر محسن رضايی ۱۵ دقيقه بيشتر به ايراد سخنرانی نپرداختند.
خبرنگاران سبز/سياست:
مجيد انصاری عضو مجمع روحانيون مبارز امروز با حضور در دانشگاه مفيد  با استقبال آقايان اديب، سليمانی و فاضل ميبدی در جمع بيشمار دانشجويان به سخنرانی پرداخت. وی در آغاز سخنان خود، به بازشکافی مقوله مشروعيت در نظام حکومتی از ديد اسلام پرداخت و مشروعيت را مهم ترين پايه اقتدار و حقانيت هر حکومت برشمارد .

در آن سو، بنابر اخبار رسيده به پايگاه ۵۹۸، جلسه سخنرانی محسن رضايی شب گذشته در مسجد امام صادق(ع) مشهد برگزار گرديد که به دليل عدم استقبال مردم مشهد از اين سخنرانی، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام،  بلاجبار تنها ۱۵ دقيقه به ايراد سخنرانی پرداخت و ختم جلسه که انتظار می رفت به پرسش و پاسخ نيز بينجامد، خيلی زود اعلام کرد.

همچنین وبلاگ «تیم سایبری کربلای ۵» در توصیح این تصویر نوشته که «با وجود تبلیغات گسترده پیامکی» تنها ۴۰ نفر در جلسه سخنرانی شب گذشته (سوم خرداد) رضایی حضور داشته‌اند. به نوشته این وبلاگ «از این تعداد، حدود پنج نفر تیم همراه، پنج نفر خدام مسجد، پنج خبرنگار، سه فیلمبردار و عکس ‌بردار، پنح نفر نیروهای اجرایی برگزار کننده جلسه و مطمئنا تعدادی نیز نیروهای امنیتی بودند.»


با توجه به بسته بودن فضای نقد و گفتگو در دو سال گذشته، با نزديک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بايد ديد مجوز سخنرانی ها و ميتينگ های سياسی از جانب اقتدارگرايان به منتقدان نيز داده می شود و يا خير .

۱ نظر:

  1. آنچه این مزدور دزد و بی آبروی رژیم در مورد آقایان کروبی و موسوی بزبان آورده صرفا و تنها به قد و قواره نحس وی مناسب است. زندگی سراسر جنایتکارانه وی و دزدی هایی که وی و برادرش امیدوار از مال مردم کرده و میکنند راهی جز خجفت و هواری بیشتر برای او و همراهانش باقی نمیگذارد. هنوز مردم مسجدسلیمان شعار های خودرا بر علیه وی و برادرش در سفری که احمدی ن به آن شهر داشته بیاد دارند، شعار هایی مبنی بر دزدی و اختلاس این دو برادر خائن و قاتل. مسلم است کسی که این چنین آلوده گشته راهی بجز این دم تکان دادن ها برایش باقی نمانده. وی مایه ننگ بختیاری ها و شهر و دیار خود است. و فراموش نکنیم که او همه این هارا از ترور دوفرد یکی ایرانی و دیگری اامیکایی در جریان اعتصابات صنعت نفت جنوب دارد. و رژیمی که به تروریست ها این چنین بها میدهد نباید بهتر از این مزدوران را پرورش دهد. این مفلوک جنایتکار با توجه به مسائل اخیر بین احمدی و خامنه ای به این خیال باطل افتاده که باز هم خیزی برای پست ریاست جموری بردارد. پستی که گویا مادرش برای پز دادن در دهات آنرا میخواهد. مرگ بر اینهمه تزویر و ریا و دروغ ودغل و دزدی و جنایت. حیف نام فاحشه که به این فرد خود فروش داده شود. اگر کسی چیزی که بهتر به قامت نحس این مردک جور بیاید پیدا کند لطفا دریغ نکند.

    پاسخحذف