۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

آزادی تعدادی از بازداشتیان مراسم خاکسپاری مرحوم ناصر حجازی

در مراسم تشييع و خاکسپاری ناصرحجازی دروازه بان اسبق تيم ملی ،پليس عده ای را به اتهام اخلال در نظم عمومی و شعارهای نامناسبی که داده بودند دستگير کرد که به غير از شش نفر بقيه آزاد شدند.
خبرنگاران سبز/جامعه:
در مراسم تشييع و خاکسپاری مرحوم ناصر حجازی تعدادی از حاميان جنبش سبز و هوادارن ناصر حجازی توسط ماموران امنيتی حاضر دستگير و روانه زندان شدند که دادستان تهران امروز در مصاحبه با خبرنگاران از آزادی تعدادی از بازداشت شدگان آن روز خبر داد اما به گفته وی همچنان ۶ نفر در بازداشت هستند چرا آنها در مراسم تشييع و خاکسپاری ناصر حجازی به جهت اخلال در نظم مراسم حضور يافته بودند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، جعفری دولت آبادی در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرستان دادگاه و دادسرای انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم تشييع و خاکسپاری ناصرحجازی دروازه بان اسبق تيم ملی ،پليس عده ای را به اتهام اخلال در نظم عمومی و شعارهای نامناسبی که داده بودند دستگير کرد که به غير از شش نفر بقيه آزاد شدند.

دادستان تهران در باره آخرين وضعيت متهمان "سی دی ظهور نزديک" است افزود: يکی از متهمان اين پرونده آزاد شد و دو متهم ديگر همچنان در بازداشت است.

دادستان تهران گفت: البته در باره منابع مالی تهيه و پخش اين سی دی و کسانی که در توليد و توزيع آن نقش داشتند کماکان تحقيقات ما ادامه دارد و در حال حاضر دو متهم در اين خصوص در بازداشت هستند که اتهامشان نيز در حوزه توليد و توزيع اين سی دی هاست.

جعفری دولت آبادی در باره خروج خانم دکتر فاطمی از ايران نيز که سؤال يکی از خبرنگاران بود گفت: تحقيقات درباره اين پرونده به پايان رسيده بود و از لحاظ قضايی نيز وی ممنوع الخروج نبود بنابراين می توانست از کشور خارج شود.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر