۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

تحویل طرح نامگذاری يك ورزشگاهِ تهران به نام «ناصر حجازی» به رئیس شورای شهر

با توجه به تسليت سران قوا به ملت بابت اين موضوع جا دارد كه شورای شهر نيز نسبت به نامگذاری ورزشگاهی در خور شأن ناصر حجازی اقدام كند.
خبرنگاران سبز/جامعه:
طرح نام گذاری یکی از ورزشگاه‌های تهران پس از درگذشت ناصرحجازی، با طرحی دوفوریتی در شورای شهر تهران پیش‌نهاد شده است و در انتظار تصمیم رئیس شورای شهر بماند.

این حرکت پسندیده توسط فردی به نظر گذاشته شده است که خودش نیز ورزشی و از جنس مردم است چرا که خود او نیز سال ها طعم شیرین تشویق بزرگ ترین سرمایه های ورزش و روی خوش و آغوش مهربان مردم جامعه را چشیده است .

به گزارش ايسنا، علی‌رضا دبير با اشاره به محبوبيت مرحوم «ناصر حجازی» در ميان ملت ايران، يادآور شد: وی دومين دروازه‌بان برتر تاريخ آسيا شناخته شده و همواره در كنار ملت ايران زيسته است.

عضو هيات رييسه شورای شهر تهران ضمن تسليت به اعضای شورا و ورزش‌دوستان كشورمان در پي فوت ناصر حجازی، يادآور شد: با توجه به تسليت سران قوا به ملت بابت اين موضوع جا دارد كه شورای شهر نيز نسبت به نامگذاری ورزشگاهی در خور شأن ناصر حجازی اقدام كند.

دروغ است اینکه بگویم مرده‌ام من زنده‌ام، زنده بودنم چون مردگی ست آخر این هم زندگی ست؟ کجاست مرده پرستي یا زنده پرستی اینجاست ایران سرزمین ویران شده من.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر