۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

درخواست جوانان اصلاح طلب برای پایان اعتصاب غذای زندانیان رجایی شهر

از شما می خواهيم که بخاطر ايران، به خاطر فرزندان و همسران و خانواده هايتان به اعتصاب غذايتان پايان دهيد . ما وظيفه خود ميدانيم تا واداشتن حاکميت به برآوردن حداقلی از حقوق انسانی شما پژواک صدای دردمند و زخمی تان باشيم و برای رسيدن به مطالبات برحقتان از راهی ديگر که آسيب های جبران ناپذير بر جان پرارزش شما وارد نکند ادامه دهيم.
خبرنگاران سبز/جامعه/بیانیه ها و مواضع:
جوانان احزاب اصلاح طلب که روز دوم خرداد در نامه ای به ميرحسين موسوی با آرمان های وی به عنوان رهبر جنبش سبز بيعت و همراهی مجدد خود با حاميان جنبش سبز را اعلام کرده بودند، با صدور پيامی خواستار پايان اعتصاب غذای زندانيان سياسی زندان رجايی شهر کرج شدند.

به گزارش کلمه، اين درخواست در حالی منتشر می شود که زندانيان سياسی رجايی شهر از ابتدای ارديبهشت ماه اعتصاب غذای متناوب خود را آغاز کرده بودند و از روز دوم خرداد دست به اعتصاب غذای سراسری زدند.

بنابراين گزارش مهدی محموديان،عيسی سحر خيز، رسول بداقی و کيوان صميمی از جمله زندانيان شرکت کننده در اين اعتصاب هستند.آنها مسايلی چون فشار روزافزون بر خانواده های زندانيان سياسی و قطع تلفن ها را از دلايل اعتصاب خود عنوان کرده و هدف آن را همبستگی مردم با اين اعتصاب ها دانسته اند.

جوانان احزاب اصلاح طلب در بخشی از پيام خود برای پايان دادن به اين اعتصاب غذا آورده اند:ما و شما نيک می دانيم مدتهاست انسانيت، اخلاق و دين در بين اين جماعت مرده است و از آسيب جسمی و روحی شما عزيزان باکی ندارند و چه بسا خوشايند آنان باشد.

متن کامل اين پيام به شرح زير است:

براداران عزيز در بندمان در زندان رجايی شهر

ما پيام شما عزيزان دربندمان را شنيده ايم، روی آوردن به اعتصاب غذا به عنوان راهی برای رساندن يک پيغام بدون ترديد نشان از ددمنشانه ترين شرايطی دارد که يک انسان می تواند در آن گرفتار شود. اکنون پيغام شما شنيده است. ما از شما می خواهيم که به اعتصاب غذايتان پايان دهيد و بيش از اين به وجود پاکتان و خانواده های دلنگرانتان آسيب نرسانيد، ما و شما نيک می دانيم مدتهاست انسانيت، اخلاق و دين در بين اين جماعت مرده است و از آسيب جسمی و روحی شما عزيزان باکی ندارند و چه بسا خوشايند آنان باشد. که اين خوی آنهاست و نيمه جان شدن شما را خوشتر می دارند از توانتان برای ايستادگی و استقامت.

ما از شما می خواهيم که بخاطر ايران، به خاطر فرزندان و همسران و خانواده هايتان به اعتصاب غذايتان پايان دهيد . ما وظيفه خود ميدانيم تا واداشتن حاکميت به برآوردن حداقلی از حقوق انسانی شما پژواک صدای دردمند و زخمی تان باشيم و برای رسيدن به مطالبات برحقتان از راهی ديگر که آسيب های جبران ناپذير بر جان پرارزش شما وارد نکند ادامه دهيم.

جوانان احزاب اصلاح طلب

۵ خرداد ۱۳۹۰
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر