۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

توهین سایت مشایی به سیدحسن خمینی

دامنه توهین و جسارت اسفندیار رحیم‌مشایی به خانواده و بیت آیت‌الله خمینی رسید. انتشار خبر اقامه نماز بر پیکر مرحوم ناصر حجازی بهانه‌ای شد تا یک سایت نزدیک به مشایی، با سخیف‌ترین ادبیات که در طول دوران جمهوری اسلامی بی‌سابقه است، به سیدحسن خمینی اهانت کند.    
خبرنگاران سبز/جامعه:
یک سایت وابسته به اسفندیار رحیم مشایی و حامی احمدی‌نژاد، سخیف‌ترین ادبیات را در مورد آیت‌الله سید حسن خمینی و بیت امام بکار برد. خبرنگاران سبز ضمن پوزش به دلیل نبود امکان بازنشر متن اصلی، صرفا از جهت انجام وظیفه اطلاع رسانی به پوشش این خبر پرداخته است.

به گزارش خبرنگاران سبز سایت هفت صبح با مخاطب قراردادن ایشان بدون عناوین معمول و با لفظ «حسن خمینی» ایشان را «عوامفریب» خوانده و متهم نموده‌است که با اقامه نماز میت بر پیکر مرحوم ناصر حجازی، قصد «سوار شدن بر احساسات مردم ورزش دوست» را دارد.

سایت مزبور همچنین ایشان را متهم نموده است که با «انتشار تصاویر خانوادگی خود در فیس‌بوک» قصد سوءاستفاده از احساسات عمومی را داشته‌است. نویسنده این مطلب در ادامه سیدحسن خمینی را متهم نموده که چندی پیش قصد مقدمه چینی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را داشته و با انتشار زودهنگام این خبر، «با دستپاچگی» آن را رد نموده است. در پایان نیز با لحنی سخیف به ایشان هشدار داده شده که چنین رفتاری ممکن است خطراتی در پی داشته باشد./ش

۱ نظر: