۱۳۹۰ خرداد ۴, چهارشنبه

دفاع همه جانبه رئیس دولت کودتا از بقایی و مشایی

عده‌ای می‌گويند سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری مجوز ساخت هتل می‌دهد و اين را جرم تلقی می‌کند که اگر اين اقدام جرم است ما به آن افتخار می‌کنيم.
خبرنگاران سبز/سياست:
رئيس دولت کودتا امروز در مراسم توديع و معارفه رؤسای قديم و جديد سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری يک تنه در برابر منتقدان رحيم مشايی و بقايی که به تازگی توسط ديوان عدالت اداری محروم از فعاليت در مشاغل دولتی شده است دفاع کرد و گفت : بعضی از آدم‌های جاهل وقتی ميراث فرهنگی را حفظ و بر آن تاکيد می‌کنيم آن را بی‌ارزش می‌نامند و مقابله می‌کنند و بعضی‌ها از جهالت، حکم از بين رفتن اين ميراث را می‌دهند. در حالی که نمی‌دانند که با اين کار ريشه خود را قطع می‌کنند.

احمدی نژاد ادامه داد: زمانی که منشور کوروش برای نمايش به ايران آورده شد، عده‌ای اين را متهم کردند. چرا متهم می‌کنيد بالاخره يا منشور کورش هست يا نيست‌؛‌ همان ملت با آگاهی اسلام را پذيرفت که اين موضوع تائيد اسلام است. يک ملت آزادانه و آگاهانه اسلام را پذيرفته است.

رئيس دولت کودتا در مقام دفاع از ارائه مجوز ساخت هتل گله در کيش که رسانه های اقتدارگرا پيشتر از آن به عنوان رانت و غيرقانونی اعلام کرده بودند گفت:  به فردی برای ساخت هتل مجوز داده‌اند که اين موضوع سند جرم شده در حالی که در همه جای دنيا برای ساخت هتل و تاسيسات زيربنايی تسهيلات داده و حمايت می‌کنند تا گردشگری گسترش يابد اما عده‌ای عقب‌افتاده اين را جرم تلقی می‌کنند که اگر جرم است ما به آن افتخار می‌کنيم.

احمدی نژاد همچنين از بقايی که حرف و حديث های فراوانی در دوران مديريت اش در سازمان ميراث فرهنگی داشته است دفاع کرد و گفت : از زمانی که بقايی به نهاد آمده، سيبل شده. اين خاصيت نهاد يا عبور از ميراث فرهنگی است. تقاص بايد پس بدهد. البته قبل از ايشان هم اين اتفاق افتاد. انشاءالله خدمات ايشان در حوزه معاونت اجرايی ومسئوليت‌های گوناگون به ملت عزيز و اسلام عزيز ادامه پيدا می‌کند. فرد خدومی که زندگی‌اش را برای تعالی اين سرزمين و خدمت به ملت ايران و فرهنگ انقلاب اسلامی گذاشته از خدمات و تحول کم نظير ايشان تشکر می‌کنم.



 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر